Era digitală este ACUM. Iar acum, produsele se remarcă întâi în online. Brand-ul Hugo Boss deschide 2 campusuri digitale. Unul în Portugalia, altul aproape de sediu, în Germania.

Hub-ul vizează de la comerț electronic la știința datelor. Așa vrea să devină cea mai importantă platformă de modă premium, bazată pe tehnologie, la nivel mondial.

“La Hugo Boss, noi punem clientul în centrul a tot ceea ce facem. Se integrează profund în CLAIM5, strategia noastră de creștere.”, a declarat Daniel Grieder, CEO Hugo Boss.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

“Campusul digital va servi ca hub de inovație și creativitate pentru date și va clarifica scopul nostru pentru oameni. Va juca un rol important și ne va permite să fim lideri ca platformă de fashion premium.”, a povestit Oliver Timm, CSO Hugo Boss.

“Și de asta, la hugoboss.com, vom introduce noi tehnologii pentru un prim design de mobil, cu expresivitate nelimitată și o experiență imersivă cu Hugo și Boss. Prin interacțiunea vizualului, auditivului și mișcării, combinate, vom atinge o conexiune emoțională mai profundă alături de consumatorii noștri. Caracteristici precum live streaming-ul, videoclipuri interactive pentru cumpărături și probarea de haine virtuală, cu o nouă clasă de aplicații în realitatea augmentată, ne vor ajuta să creștem înțelegerea produsului și angajamentul brand-ului.”, a povestit Jan Philipp Wintjes, vicepreședinte e-commerce Hugo Boss.