• Balenciaga lansează o aplicație în parteneriat cu Apple Vision Pro.
  • Aplicația îți oferă posibilitatea să te teleportezi virtual în primul rând al podiumului pentru colecția de primăvară 2025 din Shanghai.
  • Disponibilă în China, Hong Kong, Japonia, Singapore, Australia, Canada, Franța, Germania și Regatul Unit.

Balenciaga lansează o aplicație în parteneriat cu Apple Vision Pro. Aduce astfel experiența pistelor de modă pe ecranul tău. Disponibilă în China, Hong Kong, Japonia, Singapore, Australia, Canada, Franța, Germania și Regatul Unit, aplicația îți oferă posibilitatea să te teleportezi virtual în primul rând al podiumului pentru colecția de primăvară 2025 din Shanghai. Fotografiile de drone în unghiuri de 360 de grade digitalizează pista, iar în aplicație găsești și fotografii detaliate din lookbook pentru a explora colecțiile anterioare. În colaborarea sa cu Need for Speed Mobile, Balenciaga subliniază angajamentul său față de tehnologii avansate și aduce designul de clasă mondială în medii imersive.

Titlurile zilei

AROBS estimează pentru 2025 o cifră de afaceri de 460 mil. lei
ANAF identifică 22.000 de persoane care închiriază locuințe prin Airbnb și Booking
Nokian Tyres începe livrările de anvelope
RAFINOR bate palma cu MAGNOR
VINE PRIMĂVARA ÎN AGRICULTURĂ
ÎNLOCUIEȘTE A.I.-UL CREATIVITATEA?