Realitatea virtuală nu a reușit să capteze atenția sau interesul adolescenților americani și nici măcar să le provoace imaginația, arată un nou sondaj realizat de banca de investiții Piper Sandler.

Sondajul a constatat că doar 29% dintre cei 5.600 de adolescenți din SUA care au participat la chestionar dețin un dispozitiv VR, dintre care doar 4% au spus că îl folosesc zilnic, scrie Futurism.

Aceste rezultate creează o imagine sumbră asupra viitorului tehnologiei. În timp ce companiile, în special Meta , au investit miliarde de dolari în VR, se pare că industria este încă pe un teren instabil din mai multe puncte de vedere.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

Cu alte cuvinte, VR nu a reușit să-i capteze pe adolescenți, aceștia fiind de fapt categoria principală de clienți de pe piață care crește popularitatea noilor electronice, precum smartphone-urile de ultimă generație.

Doar 7% dintre adolescenți au spus că plănuiesc să cumpere o cască VR în viitor. 52% au spus că fie nu sunt siguri, fie sunt neinteresați. Perspectiva lor va avea imact asupra pieței în viitorul apropiat, mai ales că Apple urmează să lanseze propriul set cu căști VR la sfârșitul acestui an, scrie Futurism.