• Meta vrea să integreze personaje AI pe platformele sale, care vor avea biografii, imagini de profil și vor crea conținut AI, pentru a stimula implicarea utilizatorilor, scrie FT.
  • Compania concurează cu alte platforme, precum Snapchat și TikTok, care au deja tehnologii AI pentru a atrage utilizatori și a crește interacțiunea pe platforme.
  • Meta ia în calcul riscurile de dezinformare și conținutul de slabă calitate generate de AI, așa că va eticheta în mod clar acest tip de conținut.

Meta investește în creșterea utilizării personajelor generate de inteligența artificială pe platformele sale, cum ar fi Facebook și Instagram, în următorii ani, scrie FT.

Aceste personaje pot deveni parte componentă a platformelor, ce au biografii, imagini de profil și posibilitatea de a crea și distribui conținut AI.

Ce spune Connor Hayes, vicepreședinte de produs pentru AI al companiei?

„Ne așteptăm ca aceste personaje să existe de fapt, de-a lungul timpului, pe platformele noastre, cam în același mod în care există conturile. Vor avea biografii și imagini de profil și vor putea genera și partaja conținut alimentat de AI pe platformă”, spune el.

Titlurile zilei

ATINGE BCE OBIECTIVUL DE 2%?
CÂT COSTĂ MASA DE CRĂCIUN?
ALBANIA INTERZICE TIKTOK
PIB-UL MARII BRITANII STAGNEAZĂ ÎN T3
ROBOR LA 3 LUNI STAGNEAZĂ LA 5,91%
CINE E CRIN ANTONESCU?

Care sunt prioritățile Meta pentru următorii ani?

Meta se concentrează pe crearea unei experiențe mai atractive pentru utilizatori, în special pentru tineret, și intenționează să facă interacțiunile cu AI mai sociale.

Sute de mii de personaje AI au fost create printr-un instrument lansat în SUA, iar compania are planuri de a extinde accesul în viitor.

Deocamdată, majoritatea utilizatorilor preferă să păstreze aceste personaje private, dar Meta continuă să investească în dezvoltarea acestora.

Compania adaugă și alte instrumente, cum ar fi asistenți AI care pot vorbi cu urmăritorii și programe pentru a crea videoclipuri generate de AI.

Care este concurența companiei?

Companiile de social media sunt mereu în competiție pentru a lansa cele mai noi tehnologii AI.

Snapchat lansează deja instrumente pentru crearea de personaje 3D, iar TikTok testează produse AI pentru publicitate.

Care sunt riscurile conținutului generat de AI?

Pe măsură ce personajele AI devin tot mai populare, există și riscuri semnificative, cum ar fi posibilitatea ca acestea să fie folosite pentru răspândirea dezinformațiilor.

Becky Owen, expert în marketing, subliniază că personajele AI pot contribui la crearea de conținut de calitate scăzută, ce afectează încrederea utilizatorilor.

Meta răspune acestor preocupări prin reglementări care obligă etichetarea clară a conținutului generat de AI, pentru a preveni abuzurile.