- Adobe integrează agenții A.I. în Microsoft 365 Copilot.
- S. Anagnoste, ASE: Adobe își redefiniște rolul în ecosistem.
- Adobe vine cu agenți A.I. pentru marketing.
- Acțiunile Adobe pierd 11% în 2025.
- Acțiunile Adobe se tranzacționează la 394,5 $ pe unitate.
Adobe bate palma cu Microsoft și integrează agenții A.I. ai Adobe în Microsoft 365 Copilot. Este o schimbare fundamentală în modul în care software-ul este integrat și consumat, spune Sorin Anagnoste, prodecan FABIZ la ASE.
Advertisment
Mai important, Adobe își redefiniște rolul în ecosistem. În loc să rămână singur că o suită creativă, dar separată, Adobe devine o infrastructură profund încorporată în structura instrumentelor pe care toată lumea le folosește deja, mai spune Sorin Anagnoste.
Adobe vine cu Agent Orchestrator, o nouă capacitate a Adobe Experience Platform pentru fluxurile de lucru de marketing. Instrumentul permite companiilor să orchestreze agenți de inteligență artificială pentru a interacționa direct cu clienții și pentru a sprijini munca zilnică prin aplicațiile Adobe și software-ul terților.
Titlurile zilei
Ce spune Sorin Anagnoste, prodecan FABIZ, ASE, pentru Aleph Business?
„Atunci când vorbim de software, ce este și cel mai important este să ai distribuție, să ajungi la oameni. Sunt deja câteva miliarde de oameni care folosesc Windows, produsele Office de la Microsoft și atunci o integrare pe partea aceasta de productivitate dintre creativitate și productivitate este de dorit. Spuneam acum la dumneavoastră în emisiune, acum șase luni sau poate chiar un an, că sunt patru mari use case-uri, folosințe pentru inteligență artificială generativă. Două dintre ele și-au dovedit deja aplicabilitatea și anume partea de productivitate, de scriere de cod, software. Și a doua este partea de creativitate, general de text, de imagini, de video.
În această parte de creativitate este Adobe și ce îți dorești tu ca utilizator atunci când lucrezi la această platformă este să îți automatizezi prin acești agenți AI parte din fluxul etar de creativitate și apoi să le transpui, să comunici direct cu clientul Microsoft îți oferă această integrare fără nicio durere de cap pe care o vedem că lipsește la compania OpenAI, care deține ChatGPT. Nu are o parte de distribuție, are un parteneriat cu Apple. Nu știm cât de bine sau mai puțin bine merge, dar este clar că OpenAI are o problemă de distribuție Nu poate să ajungă la un utilizator așa cum și-ar dori pe un device nativ. Făcând acest lucru și integrându-se cu Microsoft, practic Adobe a devenit un fel de software obligatoriu în care e necesar să lucrezi dacă vrei să fii în această industrie”, spune Anagnoste.