• CEC Bank: Valoarea totală a tranzacţiilor prin Internet Banking a crescut în 2022 cu peste 80% an/an.
  • În paralel, numărul utilizatorilor serviciului s-a majorat atât în cazul persoanelor fizice cât şi al persoanelor juridice.
  • CEC Bank are în prezent cea mai extinsă reţea naţională.

Valoarea totală a tranzacţiilor derulate prin serviciul de Internet Banking al CEC Bank a înregistrat în 2022 o creştere de peste 80% faţă de anul anul anterior, potrivit datelor transmise marţi de oficialii instituţiei.

În paralel, numărul utilizatorilor serviciului s-a majorat atât în cazul persoanelor fizice cât şi al persoanelor juridice. Astfel, aproape un sfert dintre companiile care fac parte din portofoliul CEC Bank utilizează Internet Banking, iar valoarea medie per tranzacţie a persoanelor juridice a înregistrat în 2022 o creştere de 39% faţă de anul precedent.   

“Continuarea dezvoltării serviciilor digitale a devenit o tradiţie pentru instituţia noastră. Suntem prima bancă din România care a lansat, încă din 2020, un flux de accesare 100% online a conturilor şi serviciilor bancare”, spune Mugur Podaru, Director Operaţiuni la Distanţă  CEC Bank.    

Titlurile zilei

POATE A.I. SĂ CREASCĂ PRODUCTIVITATEA COMPANIILOR?
CE-L REȚINE PE ANTREPRENORUL ROMÂN?
NVIDIA RAPORTEAZĂ PESTE AȘTEPTĂRI
BITCOIN E LA ALL TIME HIGH
CHATBOT-UL DĂ LECȚII MEDICILOR
DOJ CERE SEPARAREA CHROME DE GOOGLE

CEC Bank are în prezent cea mai extinsă reţea naţională, cu peste 1.000 de sucursale şi unităţi teritoriale, şi deţine active de peste 61,7 miliarde lei, la sfârşitul lui 2022.