Premieră la Poşta Română: Clienţii vor beneficia de servicii poştale automatizate, prin „Ghişeul poştal digital”
Advertisment
Poşta Română a lansat luni primul Ghişeu poştal digital, cea mai nouă şi completă soluţie de servicii poştale automatizate, ce vor fi accesibile clienţilor în regim de self-service, nonstop.
Potrivit unui comunicat transmis luni de Compania Naţională Poşta Română, Ghişeul Poştal Digital este cea mai completă soluţie de acest tip din întreaga industrie şi reprezintă, în acest moment, o soluţie unică de procesare pentru operaţiuni de prezentare şi distribuire de colete şi corespondenţă poştală, cu sau fără ramburs, trimiteri de recomandate, trimiteri cu confirmare de primire, precum şi plăţi de taxe, facturi de utilităţi, rate bancare.
Titlurile zilei
Soluţia automatizată propusă de Poşta Română vine în premieră pentru piaţa de coletărie, cu o variantă de cântărire şi validare volumetrică a coletelor pentru modulul de preluare de corespondenţă poştală şi, de asemenea, cu imprimantă pentru etichetele autocolante AWB, imprimantă pentru chitanţe, reciclator de bancnote, modul de plată cu card bancar, precum şi cu ecran tactil pentru o interacţiune intuitivă cu utilizatorul.
Primul Ghişeu Poştal Digital a fost pus în funcţiune în cadrul subunităţii din Bucureşti, pe Calea Dorobanţilor, nr. 152, sector 1, în care funcţionează Ghişeul Exterior Urban nr. 2 – OP 63 Bucureşti.
“Este un semnal că Poşta Română accelerează procesul digitalizării, iar compania are toată susţinerea mea în acest demers. Mă bucur că Poşta Română (…) realizează investiţii în modernizare şi, foarte important, cu tehnologie fabricată în România. Cetăţenii au nevoie de serviciile Poştei Române şi este important ca acestea să fie rapide şi moderne”, a declarat Sebastian Burduja, ministrul Cercetării, Inovării şi Digitalizării.
„Noul nostru Ghişeu Poştal Digital reprezintă, în acest moment, o soluţie unică pe piaţa serviciilor poştale din ţara noastră, prin prestaţii 100% automatizate. Mă bucură faptul că acest terminal este fabricat în România. Astăzi vedem rezultatele transformării din Poşta Română. Clienţii noştri au nevoie de flexibilitate şi proximitate, iar acesta este un prim pas pentru a ne apropia de ei. Credem cu tărie că prezenţa acestei opţiuni în oficiile noastre poştale va fi o pilon important în procesul de digitalizare a unei palete de servicii poştale care să răspundă cerinţelor pieţei. Sunt încrezător că toţi clienţii Poştei Române vor aprecia faptul că pot accesa prin intermediul Ghişeului poştal digital o gamă cât mai diversă, atât din sfera serviciilor poştale, cât şi din sfera serviciilor financiare”, a declarat Valentin Ştefan, directorul general al Companiei Naţionale Poşta Română.