• Youni estimează o cifră de afaceri de 700.000-800.000 de euro pentru anul acesta.
  • Start-up-ul lansează două produse noi bazate pe AI în toamna aceasta.
  • Produsul AI Admission permite procesarea rapidă a aplicațiilor pentru universități, reducând timpul de răspuns la doar 10 minute.

Andrei Nicolae și Ștefan Țăpescu, cofondatori ai Youni, dezvoltarea tehnologiei AI pentru pregătirea elevilor și admiterea universităților. Anul acesta, start-up-ul estimează că va atinge o cifră de afaceri de 700.000-800.000 de euro. În toamna aceasta, Youni lansează două produse noi bazate pe AI care vor sprijini creșterea companiilor.

Recent, start-up-ul obține o rundă de finanțare a unui milion de euro de la fondul ceh Soulmates Ventures, care este lead investor, și de la Early Game Ventures, unul dintre primii investitori în Youni. Youni a dezvoltat platforma Younichoice.com pentru alegerea facultăților potrivite din lume. Cofondatorul Ștefan Țăpescu menționează că produsul AI Admission permite elevilor să aplice rapid la universități. Acest sistem reduce semnificativ timpul de procesare a aplicațiilor și oferă răspunsuri în doar 10 minute, în loc de 6 luni.

Titlurile zilei

CUM EVOLUEAZĂ PIEȚELE DE CAPITAL?
COMENZILE ASML DEPĂȘESC ESTIMĂRILE
PETROM REDUCE DIVIDENDUL SPECIAL
BNR MENȚINE RATA DOBÂNZII LA 6,5%
CU CE UPDATE-URI VINE TESLA?
ALIBABA ARE O NOUĂ VERSIUNE A MODELULUI SĂU A.I.