• PayPal vine cu „CashPass” pentru oferte de cash-back personalizate, bazate pe Inteligența Artificială.
  • Noua funcție „Smart Receipts” aduce chitanțe inteligente cu recomandări personalizate.
  • Serviciul „Fastlane” simplifică procesul de check-out, faci plata cu un singur click.

PayPal, liderul global în plăți digitale, anunță noi actualizări bazate pe inteligența artificială. Acestea includ funcții precum CashPass, Smart Receipts și Fastlane. Fiecare aduce o nouă dimensiune în eficiența și personalizarea tranzacțiilor online, potrivit companiei.

PayPal vrea să redefinească shopping-ul online prin inovații axate pe personalizare și rapiditate. CashPass oferă acces la sute de oferte de cash-back personalizate. Utilizatorii beneficiază de oferte adaptate la comportamentul lor de cumpărături. Iar parteneriatele includ nume mari ca Best Buy sau Walmart, potrivit TechCrunch.

Inovație în Cash-Back: CashPass

CashPass vrea să redefinească recompensele pentru cumpărături. Fiecare utilizator primește oferte aliniate la preferințele sale, iar analiza e făcută cu A.I..

Titlurile zilei

POATE A.I. SĂ CREASCĂ PRODUCTIVITATEA COMPANIILOR?
CE-L REȚINE PE ANTREPRENORUL ROMÂN?
NVIDIA RAPORTEAZĂ PESTE AȘTEPTĂRI
BITCOIN E LA ALL TIME HIGH
CHATBOT-UL DĂ LECȚII MEDICILOR
DOJ CERE SEPARAREA CHROME DE GOOGLE

Smart Receipts furnizează clienților chitanțe inteligente după cumpărături. Acestea nu numai că permit urmărirea comenzilor, dar includ și recomandări personalizate bazate pe istoricul de cumpărături. Această caracteristică oferă comercianților o modalitate eficientă de a se reconecta cu clienții prin oferte și recompense direct pe chitanțe, spune Paypal.

Cum simplifică Paypal check-out-ul?

În domeniul check-out-ului, PayPal vine cu Fastlane, un serviciu care promite o experiență de plată cu un singur click. Utilizatorii finalizează achizițiile rapid, fără a reintroduce informații personale. Această optimizare reduce timpul de așteptare și crește confortul cumpărătorilor, spune compania.

Cum se mișcă Paypal pe bursă?

Acum o săptămână, CEO-ul PayPal, Alex Chriss, spunea că noile upgrade-uri ale companiei vor șoca lumea.

Și au făcut-o. La propriu. Acțiunile scad cu aproape 4%. La pragul de 60,7 dolari pe unitate.

Noile funcții sunt șocant de neșocante, spune Dan Dolev, analist la Mizuho Securities.