- Symphopay: ONE oferă băncilor agilitatea unui fintech
- Procesul de acquiring e foarte fragmentat între diverse sisteme de plăți
- ONE transformă serviciile de acceptare a plății
Ce câștigă banca și comerciantul din One. Cum funcționează?
Nicolescu mizează pe integrare totală: „Câștigăm colaborare, câștigăm eficiență”. El explică faptul că One aduce într-o singură platformă terminalele din magazine, plățile online și aplicațiile mobile, „astfel încât băncile devin eficiente în operare și pot integra rapid procesele comercianților”. Ținta este trecerea de la un serviciu „utilitar” la un motor de business: „Sistemul creează colaborare în timp real bancă–comerciant, iar câștigurile devin foarte mari prin unificare”.
Advertisment
Viitorul acquiring-ului: de la canale la platforme
„Este un shift către platformizare”, spune Nicolescu. One urmărește traseul clientului între online și magazin fizic, cu activări la momentul potrivit („Bine ai venit”, oferte relevante). „Băncile pot acționa cu rapiditatea unui fintech și pot integra card, QR, account-to-account și portofele digitale extrem de rapid”. Scopul: ecosistem colaborativ, conectat în timp real, care transformă plățile în creștere comercială.