Zoidpay, platforma de lichiditate cripto, introduce conceptul de hyper mall și MetaFi. „E o experiență unică pentru consumatori”

Zoidpay, platforma de lichiditate cripto care permite emiterea instantă de carduri, condusă de Eduard Oneci, aduce în discuție conceptul de hyper mall, prin care infrastructura MetaFi poate fi creată.

Ce este MetaFi? Un amestec de TradFi, DeFi, GameFi, NFT-uri, toate legate între ele de datele deținute de tine. Mișcarea face parte dintr-o serie de astfel de inițiative printre care se numără și integrarea EGLS în ecosistemul Zoidpay din luna februarie. În luna aprilie a anunțat lansarea a 100 de noi shopping pool-uri în platforma sa.

Știu, te întrebi ce este un shopping pool? Poate fi scurtătura ta spre a deveni un antreprenor cu o sursă infinită de venit pasiv. Gandește-te la el ca la un magazine online, cum e Emag, spre exemplu. Pentru simplul fapt că deții un shopping pool primești un randament de 15% pentru tokenurile depozitate, plus 1% din valoarea totală a Pool-ului creat de tine.

Am discutat subiectul cu Eduard Oneci, co-fondatorul Zoidpay.

„Hyper mall-ul este componenta noastră de metaverse construită pe enroll network. E un mod prin care noi oferim mai multe beneficii celor care au shopping pool-uri, dar în același timp oferim și experiențe unice pentru consumatori. Avem parteneriate create cu service provideri și cu platforme mari de e-commerce prin care o să oferim și conceptul de extended reality. Practic intri în hyper mall, intri într-un magazin de acolo și e ca și cum ai fi în magazinul real, poți să probezi produsele respective. E o experiență unică pentru consumatori.”, a povestit Eduard Oneci, co-fondatorul Zoidpay.