În timp ce oamenii de rând încep să se obișnuiască cu ideea de blockchain și se îndreaptă cu pași repezi către piața cripto, celebritățile profită la rândul lor de industria vedetă a anului 2021.
Advertisment
Nici nu e de mirare dacă luăm în considerare acceptarea în masă a monedei Bitcoin, de anul acesta, fanteziile create de meme-coin-uri precum Shiba Inu și evoluția puternică a Metaverse-ului. Și dacă tot suntem la capitolul Metaverse, putem urmări exemplul lui Snoop Dogg, care de la o simplă colecție de NFT-uri, cu care și-a făcut debutul, a ajuns la crearea propriului SnoopVerse în interiorul metaverse-ului Sandbox.
Dacă te încântă ideea, fanii lui Snoop au început deja să cumpere terenurile din apropierea casei sale din Metaverse. Iar prețurile sunt cât se poate de modeste. Cel mai scump teren a fost vândut cu 450.000 de dolari, dar fericitul cumpărător a ajuns să fie felicitat de Snoop Dogg, pe Twitter.
Dacă ne îndreptăm atenția spre lucruri ceva mai serioase, hai să ne amintim de președintele El Salvador, Nayib Bukele, care nu doar că a făcut din Bitcoin monedă oficială, dar are în plan să construiască primul Bitcoin City din lume.
“Pentru început vom alimenta orașul cu ajutorul vechiului vulcan și al vechii uzine, iar după vom construi o nouă uzină chiar lângă oraș. Astfel vulcanul va alimenta atât orașul cât și procesul de minare”, a spus Nayib Bukele.
Un alt exemplu demn de notat este starul tenisului feminin Naomi Osaka. Și-a făcut intrarea pe piața cripto după ce a hotărât că portofoliul ei are nevoie de o schimbare.
Titlurile zilei
Cu o avere de 60 de milioane de dolari, cât de greu poate să fie? Jucătoarea a început cu Dogecoin, asta datorită hype-ului din jurul monedei. După ceva timp a ajuns să își creeze propria colecție de NFT-uri și mai apoi să doboare recordul pentru cel mai scump NFT vândut vreodată de un jucător profesionist de tenis, 200.000 de dolari.
Ultimul, dar nu cel din urmă star de pe lista de azi este Lionel Messi. Legenda fotbalului internațional și-a făcut debutul pe piața cripto când a semnat contractul cu Paris Saint-Germain, club care îi oferă o parte din salariu sub formă de Fan Token’s. Deținătorii token-urilor pot participa activ la luarea deciziilor în interiorul clubului și metoda are ca scop creșterea implicării fanilor în diferite activități ale clubului.