Tommy Hilfiger prezintă noile colecții de primăvară la inaugurarea Fashion Week din metaverseul Decentraland în perioada 24 martie și 27 martie. Brandul de fashion vine cu o platformă digitală de shopping în metaverse de unde poți achiziționa ținute sub formă de NFTuri. Compania a mai participat la un eveniment în metaverseul Roblox, în care a prezentat o nouă colecție de obiecte care puteau fi folosite în joc.

Tommy Hilfiger spune că participarea la Metaverse Fashion Week simbolizează focusul brandului pe inovarea digitală și pe explorarea noilor căi de a interacționa cu clienții.

Dar de ce să dăm bani pe o haină în Metaverse dacă nu o putem purta în realitate? Pentru că în Metaverse nu mai există barierele fizice și singura limită este imaginația spune Karinna Nobbs, co-fondatoare a companiei de haine fashion digitale The Dematerialised.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

“Una dintre criticile adresate domeniului digital este impersonalitatea sau că lumea crede că nu este ceva real. Noi proiectăm experiențe pline de emoții. Moda însăși arată ireal. Ai putea să porți o rochie care arde sau o rochie făcută din apă. Aceste lucruri fac utilizatorii să spună că este ceva diferit de ce au mai văzut până acum pe ecran.”, a povestit Karinna Nobbs, co-fondatoare The Dematerialised.