Luxul face milioane în Metaverse. Gucci, Balenciaga și Burberry au înțeles ideea și au intrat în lumea virtuală. Dar, pe piața largă de NFT-uri, se remarcă și brand-uri care produc îmbrăcăminte de lux exclusiv pentru lumea digitală.

The Dematerialised este „magazinul digital al viselor tale”, după cum îl denumește co-fondatorul Karinna Nobbs. Poate pentru că, cel mai probabil, nu vei atinge niciodată o geantă din magazinul lor digital. E un vis la care te poți uita zilnic. Un vis de lux, ce-i drept.

Prima vânzare a brand-ului a fost un pulover argintiu pentru 121 de euro. Apoi, a urmat o colaborare cu The Fabricant, o casă de couture virtuală în care utilizatorii creează îmbrăcăminte exclusivă pentru avatarurile lor digitale pe platformele sociale, inclusiv VRChat. Parteneriatul cu The Fabricant a adus The Dematerialised cea mai scumpă vânzare: 9.000 de euro pentru un singur articol vestimentar virtual.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

“Sunt Kerry Murphy, fondator și CEO The Fabricant. Viziunea The Fabricant este ca fiecare să dețină o singură piesă de îmbrăcăminte în viitor, în timp ce este acoperit de un strat digital de accesorii și haine. Noi creăm haine digitale la cel mai înalt nivel pentru brand-uri și retaileri. Acesta e modul în care ne câștigăm banii. De asemenea, ne uităm la cum putem vinde propriile haine virtuale și creăm doar în industria modei digitală. Nu știu cât de mult va ține acest trend. Oricum, pandemia a accelerat imens această schimbare.

Avem un proiect cu Vogue Singapore unde am scos la licitație o rochie pentru cineva care o va purta în lumea sa virtuală, în scopuri de promovare pe social media. Am avut mai multe colaborări care au venit împreună cu o marcă importantă de îmbrăcăminte, unul dintre cei mai faimoși designeri de modă haute couture, un brand de încălțăminte de lux și o companie de gaming foarte faimoasă”, a declarat Kerry Murphy, fondator și CEO The Fabricant.