Snoop Dogg va aduce labelul muzical Death Row Records în metavers, potrivit Business Insider. 

Rapperul devenit cripto-antreprenor a anunţat miercuri pe aplicaţia Clubhouse că Death Row Records, noua achiziţie a artistului, va deveni o etichetă NFT, a raportat Fortune pe baza înregistrării. „Vom scoate artişti prin metavers”, a declarat Snoop Dogg, conform unei înregistrări de pe YouTube.

„La fel cum am zguduit industria când am devenit primul label independent major, aşa o vom zgudui devenind primul label major în metavers”. 

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

Death Row Records, label fondat de Dr. Dre şi Suge Knight, a ajutat la lansarea carierei muzicale a lui Snoop Dogg în anii 1990. Chiar săptămâna trecută, el a anunţat achiziţia casei de discuri de la o companie muzicală controlată de Blackstone.  Snoop Dogg este una dintre numeroasele celebrităţi substanţial implicate în lumea crito şi NFT.  

Artistul, care a cântat recent la Super Bowl Half-Time Show alături de Dr. Dre, Mary J. Blige, Kendrick Lamar, 50 Cent şi Eminem, a lansat pe blockchain albumul „B.O.D.R”, prescurtare pentru „Bacc on Death Row”, făcând una dintre melodii disponibilă ca NFT, potrivit Fortune. Într-o declaraţie recentă, Snoop Dogg a spus că industria muzicală va fi „într-o continuă schimbare”.

Insider a raportat anterior că impulsul către NFT-uri din partea artiştilor ca Snoop Dogg, DJ Steve Aoki, Halsey şi alţii ar putea schimba industria muzicală, oferind artiştilor un potenţial flux de venituri care depăşeşte veniturile marginale din serviciile de streaming. „Tehnologia Blockchain are puterea de a schimba totul din nou şi de a înclina balanţa în favoarea artiştilor şi a fanilor”, a declarat noul proprietar al Death Row.