- L’Oréal raportează rezultate financiare sub așteptări pentru al treilea trimestru, în special din cauza diviziei de produse dermatologice.
- Divizia dermatologică, care include branduri ca Cerave și Skinceuticals, crește cu doar 0,8%, în comparație cu estimările de 11%.
- Nicolas Hieronimus, directorul general, indică încetinirea pieței din SUA drept principalul vinovat pentru performanța slabă a diviziei.
L’Oréal raportează rezultate financiare sub așteptări pentru al treilea trimestru. Performanțele slabe se concentrează pe divizia de produse dermatologice, conform BoF. Această divizie include branduri precum Cerave și Skinceuticals. Creșterea este de doar 0,8% și ajunge la 1,77 miliarde de dolari, mult sub estimările analiștilor care preconizau o creștere de 11%.
Advertisment
După o creștere puternică de peste 20% în fiecare trimestru de la înființare în 2022, divizia ratează așteptările în al doilea trimestru, cu o creștere de 10,8%. Această încetinire contribuie la o creștere generală a vânzărilor de doar 3,4%, sub estimările de 6%. L’Oréal resimte și o contracție de 6,5% a vânzărilor în China.
Compania înregistrează o scădere totală de 20% din luna iunie
Aceste rezultate dezamăgitoare duc la o scădere de 3,7% a prețului acțiunilor. Compania a înregistrat o scădere totală de 20% din luna iunie. Directorul general, Nicolas Hieronimus, indică încetinirea pieței din SUA ca principal vinovat pentru performanța slabă a diviziei dermatologice. El reiterează acest mesaj și la raportarea de jumătate de an din august.
Titlurile zilei
Hieronimus menționează și o încetinire a inovației în produse. De asemenea, un efect de comparație nefavorabil cu anul trecut afectează rezultatele. În plus, dependența de farmaciile americane îngreunează situația. CVS raportează o scădere de 5,1% a veniturilor din magazine, iar Walgreens înregistrează o scădere de 3,5%. Competiția pe piața produselor „aprobate de dermatologi” se intensifică. Branduri precum The Ordinary și Byoma câștigă teren.
În afara SUA, divizia dermatologică a L’Oréal înregistrează rezultate mai bune în Europa, Asia și Australia. Molly Wylenzek, analist la Jefferies, afirmă că L’Oréal „creează piața de la zero” în aceste regiuni. Se așteaptă o creștere de două cifre până la sfârșitul anului.
Pentru a depăși dificultățile din SUA, Hieronimus subliniază importanța investițiilor în marketing și inovația de produse. L’Oréal speră să atragă din nou consumatorii tineri din generația Z, care migrează spre alte branduri.