• GRF+ se listează la Bursa de la București în 2025 pentru a accelera creșterea și integrarea tehnologiilor digitale.
  • Compania înregistrează o performanță financiară solidă, raportează în 2023 venituri de peste 36,8 milioane lei și un profit de peste 1,6 milioane lei.
  • Listarea pe piața AeRO a Bursei de Valori București este estimată pentru mijlocul anului 2025, iar GRF+ este asistată în acest proces de casa de brokeraj Goldring, ce are ca obiectiv atragerea de capital pentru a susține expansiunea și diversificarea serviciilor sale.

Graffiti Plus (GRF+), una dintre principalele agenții de consultanță în comunicare pentru branduri și businessuri relevante în societate din România, anunță intenția de a-și face debutul în 2025 la Bursa de la București.

Compania își propune să își finanțeze, cu ajutorul pieței de capital, intrarea într-o nouă etapă, în care vizează accelerarea creșterii sale prin dezvoltarea de noi produse dedicate segmentului în care operează și prin integrarea de tehnologii digitale, în special în zona de operațional, dar și servicii care să utilizeze Inteligența Artificială și care să îi aducă un nivel mai mare de competitivitate pe plan local și regional.

Compania accesează un mecanism de finanțare prin PNRR

Ca parte a acestui demers, compania inițiază procesul de accesare a unui mecanism de finanțare prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR) și depune proiectul cu privire la listarea GRF+ pe piața AeRO a Bursei de Valori București (BVB).

Titlurile zilei

Moody’s schimbă perspectiva de rating a României de la stabil la negativ
Aurul depășește 3.000 de dolari uncia
Salariul mediu net ajunge la 5328 lei în ianuarie
Ford Otosan Craiova începe livrarea primelor mașini electrice fabricate în România
Tesla este prinsă în focul războiului comercial
UiPath cumpără compania de A.I. Peak

Ce spune Bogdan Tomoiagă, președinte al Consiliului de Administrație GRF+?

„Strategia de business a GRF+ vizează prospectarea constantă a piețelor și a teritoriilor strategice din economie unde putem să creăm valoare, iar rezultatele din ultimii 9 ani, de când am schimbat și structura de acționariat, confirmă că avem capacitatea să folosim eficient spațiile de dezvoltare: avem creștere continuă a cifrei de afaceri, a zonelor de expertiză și a portofoliului de clienți.

Din 2025 ne-am propus să accelerăm ritmul de creștere și să ne diversificăm mecanismele de finanțare. Ne îndreptăm, așadar, către piața de capital și pregătim un angajament strategic față de acționarii care ni se vor alătura. Odată pe arena bursei, intenționăm să valorificăm cât mai multe dintre pârghiile de creștere și consolidare specifice pieței de capital”, spune el.

Cum evoluează compania pe piața de comunicare?

„Timp de 20 de ani, Graffiti Plus s-a transformat, s-a schimbat și a evoluat alături de piața de comunicare din România. În tot acest timp, ne-am bazat construcția pe valoarea oferită de stabilitate, accelerată de creștere agilă, și astfel am evoluat de la agenția de relații publice care eram odată la agenția de comunicare și brand marketing care suntem astăzi.

Încă de la început, am fost preocupați și atenți la a păstra adaptarea constantă la vremurile în schimbare și dorința de a fi cu un pas înaintea tendințelor: să le înțelegem, să le intuim și să le aducem cât mai repede în mâinile clienților noștri, astfel încât abordările lor, propozițiile lor de valoare, exprimate în comunicări către diverși stakeholders să fie întotdeauna relevante și cele mai potrivite pentru tendințele actuale”, spune Bogdan Tomoiagă.

Care este performanța financiară a Graffiti Plus?

Compania are o performanță financiară sustenabilă, iar cea mai recentă raportare (2023) arată un nivel de venituri care se ridică la peste 36,8 milioane lei și un profit de peste 1,6 milioane lei.

În ultimii 4 ani, cifra de afaceri a Graffiti Plus depășește suma de 35 milioane lei, iar profitul net raportat este în jur de 5% din cifra de afaceri.

GRF+ se listează pe piața AeRO cu sprijinul Goldring

Debutul GRF+ pe piața AeRO este estimat pentru mijlocul anului în curs, iar casa de brokeraj care asistă compania în demersul său de atragere de capital de la investitori, respectiv listare la bursă, este Goldring.