• Salt Bank devine Banca Oficială a SuperLigii printr-un parteneriat cu SuperLiga, Liga Profesionistă de Fotbal și eAD, ce susține atât fotbalul, cât și un stil de viață activ și sănătos, scrie ZF.
  • În doar 9 luni de la lansare, Salt Bank depășește 450.000 de clienți, iar Gabriela Nistor subliniază că valorile fotbalului, precum echipa, perseverența și flexibilitatea, reflectă angajamentul băncii.
  • Salt Bank va lansa campanii interactive și activități pentru a implica suporterii români, ce au ca scop crearea unei conexiuni directe între bancă și iubitorii de fotbal din România.

Salt Bank, primul neobank românesc deținut integral de Grupul Financiar Banca Transilvania, semnează un parteneriat cu SuperLiga, Liga Profesionistă de Fotbal (LPF) și eAD, devine astfel Banca Oficială a SuperLigii, scrie ZF.

Ce spune Gabriela Nistor, CEO-ul Salt Bank?

„Astăzi, Salt Bank face un alt salt important, şi devine Banca Oficială a SuperLigii, susţinând nu doar fotbalul, ci şi un stil de viaţă activ şi sănătos!”, spune ea.

Cum ajunge Salt Bank la această colaborare?

Acordul marchează intrarea Salt Bank în fotbalul românesc și este primul parteneriat între SuperLigă și o entitate bancară.

Titlurile zilei

AROBS estimează pentru 2025 o cifră de afaceri de 460 mil. lei
ANAF identifică 22.000 de persoane care închiriază locuințe prin Airbnb și Booking
Nokian Tyres începe livrările de anvelope
RAFINOR bate palma cu MAGNOR
VINE PRIMĂVARA ÎN AGRICULTURĂ
ÎNLOCUIEȘTE A.I.-UL CREATIVITATEA?

Justin Ștefan, Secretarul General al LPF, menționează că Salt Bank este prima bancă ce devine partener al SuperLigii, iar acest parteneriat va contribui la creșterea nivelului și vizibilității ligii în rândul suporterilor.

Care este evoluția băncii?

Salt Bank, lansată în aprilie 2024, depășește 450.000 de clienți în doar 9 luni de activitate. Gabriela Nistor subliniază că valorile fotbalului – echipa, energia, perseverența și flexibilitatea – sunt și valorile băncii, iar acest parteneriat reflectă angajamentul Salt Bank de a promova mișcarea și un stil de viață sănătos.

Ca parte a acestui parteneriat, Salt Bank va lansa campanii interactive și va organiza activități pentru a implica activ suporterii și iubitorii de fotbal. Scopul acestor acțiuni este de a crea o legătură directă între bancă și suporterii români, ce încurajează participarea acestora în activitățile propuse.

Care este impactul fotbalului în România?

Fotbalul este cel mai popular sport din România și are una dintre cele mai mari comunități de suporteri din țară.

În 2024, aproximativ 6,3 milioane de români vizionează campionatul intern de fotbal, iar cel puțin 1 milion de persoane urmăresc fiecare meci din SuperLigă.

Viorel Ruse, Directorul de Marketing și Comunicare al Salt Bank, spune că fotbalul continuă să fie un fenomen de mare amploare în România, iar Salt Bank dorește să contribuie la dezvoltarea și vizibilitatea SuperLigii.

„Fotbalul este cel mai popular sport din România, cu cele mai mari audienţe, atât TV cât şi pe stadioane, iar Salt Bank doreşte să contribuie la creşterea fenomenului şi a produsului Superliga”, spune Ruse.