• Salt Bank ajunge la 500.000 de clienți și își propune să atingă 700.000 până la finalul anului, potrivit ZF.
  • Banca se dezvoltă rapid, are peste 400 de angajați, active de peste 2 miliarde de lei și o rată de 60% clienți activi.
  • Salt extinde accelerat segmentul companii, cu peste 1.200 de clienți companii și oferă produse adaptate pentru freelanceri și IMM-uri.

Salt Bank, banca digitală românească, ajunge la jumătate de milion de clienți, iar până la finalul anului își propune să atingă 700.000. În al doilea an de activitate, banca continuă să lanseze noi produse pentru a crește tracțiunea, printre care și posibilitatea de a cumpăra polițe RCA direct din aplicație. Anul viitor, banca plănuiește să introducă un card de credit și să se extindă către zona de persoane fizice, declară Gabriela Nistor, CEO-ul Salt Bank, pentru ZF.

Care e evoluția Salt Bank?

Salt Bank trece recent de 2 miliarde de lei în active, indicator care reflectă banii aduși de clienți. Deși este încă mică, banca se dezvoltă rapid. Echipa numără peste 400 de angajați, majoritatea specializați în tehnologie. Obiectivul pentru anul următor este să atingă break-even-ul, în paralel cu lansarea cardului de credit și extinderea portofoliului pentru persoane fizice.

Care e strategia de dezvoltare?

În primul an, succesul băncii se măsoară prin numărul de clienți atrași, iar în anul doi focusul este păstrarea ritmului de creștere și lansarea unor produse noi care să susțină dezvoltarea pe termen lung. După un an, banca dublează numărul estimat de clienți și ajunge la 500.000. Din totalul clienților, aproximativ 60% sunt activi, un procent apropiat de standardul industriei, care variază între 50% și 70%.

Titlurile zilei

Averile miliardarilor cresc accelerat
CE URMEAZĂ PE BVB?
Memecoins exploatează tragedia lui Charlie Kirk
Aurul scade cu 0,5% la 3.671 dolari pe uncie
DRUID AI OBȚINE 32 MIL. DOLARI FINANȚARE

Ce este programul de fondatori?

Programul de fondatori are un impact semnificativ, atrage rapid primii 100.000 de clienți și generează un efect viral. Ulterior, clienții vin pentru calitatea serviciilor oferite: un call center deschis și prietenos, o aplicație simplă și intuitivă, carduri atractive și produse transparente, simple și cu prețuri corecte.

Cum se extinde Salt pe segmentul companii?

Salt Bank accelerează intrarea pe segmentul companii datorită creșterii rapide a bazei de clienți persoane fizice. Prima ofertă pentru companii vizează freelanceri, persoane fizice autorizate și companii cu un singur acționar, lansează un produs MVP ce include cont curent, card de debit multivalută și curs valutar avantajos.

În prezent, banca are peste 1.200 de companii clienți și dezvoltă continuu oferta pentru acest segment. Capitalul social ajunge la peste 300 de milioane de lei, iar planul de finanțare, susținut de Banca Transilvania prin trei runde de capitalizare, se respectă cu rigurozitate.