Ecosistemul eMAG Marketplace a crescut cu 80% în ultimul an şi a ajuns la peste 36.000 de IMM-uri care vând în România, Bulgaria şi Ungaria, anunţă compania.
Advertisment
Planurile eMAG prevăd investiţii de 251 de milioane de lei în dezvoltarea antreprenorialului digital prin intermediul platformei Marketplace în următorii trei ani.
În 2020, al zecelea an de activitate a platformei, volumul vânzărilor realizate de sellerii români din Marketplace a crescut cu peste 90% faţă de 2019, ajungând la 25 de milioane de produse. De asemenea, 61% dintre selleri au realizat o cifră de afaceri în creştere cu 50%.
Titlurile zilei
„Am investit constant în dezvoltarea eMAG Marketplace pentru a crea un hub al IMM-urilor româneşti. În următorii 10 ani, obiectivul nostru este să exportăm în regiune know-how-ul şi tehnologia dezvoltate în România şi ne dorim să fim prezenţi pe toate pieţele din Europa Centrală şi de Est”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.
De la lansarea asistentului virtual de business, sellerii si-au crescut, în medie, cu 55% vânzările urmând recomandările privind optimizarea stocurilor, iar indicatorul seller rating a contribuit la creşterea cu 155% a ratei de conversie pentru sellerii care au primit peste 4 stele de la clienţi.
În luna septembrie este programată lansarea aplicaţiei de mobil eMAG Marketplace, instrument care le va permite să monitorizeze activitatea din platformă oricând şi de oriunde.
Tot anul acesta, partenerii care vor să îşi extindă business-ul pe plan internaţional vor putea fi integraţi într-un program nou, menit să simplifice procesul de listare în eMAG Ungaria.