- Ballot: Piaţa din România are un mare potenţial de creştere, iar Carrefour investește constant.
- Ballot: În 2025, consumul e similar cu 2024, iar inflaţia mai scăzută sprijină creşterea volumului.
- Ballot: Clienţii din România au cele mai mari aşteptări pentru produse locale, iar 93% dintre furnizori sunt români.
Piaţa din România are încă un potenţial de creştere foarte mare şi suntem foarte încrezători în viitorul ei, credem că trebuie să investim tot timpul, nu doar în vremuri bune sau rele, spune Gilles Ballot, CEO al Carrefour România, în cadrul conferinţei ZF RETAIL SUMMIT 2025.
Advertisment
Care e dinamica consumului în 2025?
„Cred că 2025 a început cu o dinamică a consumului similară cu cea din 2024. Şi, pentru că inflaţia e mai joasă decât în 2024, creşterea de volum e mai puternică. E un factor pozitiv. Sunt incertitudini pentru viitor, vedem asta şi la clienţi. Dar a fost o creştere a puterii de cumpărare în ultimele 12 luni şi asta se vede. Clienţii caută produse româneşti şi întărim programele noastre pe această zonă. 93% din furnizorii noştri sunt români”, adaugă el.
Ce mai spune Gilles Ballot în cadrul conferinței?
- Cred că trebuie să investim tot timpul, nu doar în vremuri bune sau rele. Piaţa are încă potenţial de creştere foarte mare. Suntem foarte încrezători în viitorul pieţei locale. Au fost mai multe inovaţii anul acesta pe piaţă şi mereu adăugăm produse noi. Inflaţia este în atenţia clienţilor, dar inovaţia ajută la dezvoltarea pieţei.
- În România are cea mai înaltă aşteptare pentru produse locale din toate ţările în care suntem prezenţi.