- Meta obligă advertiserii din zona politică să marcheze dacă conținutul este generat de A.I. sau nu.
- În ultima săptămână de campania, orice fel de reclamă politică va fi interzisă pe platformele Meta.
- “Avem în jur de 40.000 de persoane care lucrează în domeniul siguranței și securității, cu peste 20 de miliarde de dolari investiți în echipe și tehnologie în acest domeniu din 2016”, spune Nick Clegg, președintele pentru relații internaționale al Meta.
Meta publică politica sa referitoare la reclamele politice, cerând advertiserilor să dezvăluie utilizarea inteligenței artificiale pentru modificarea imaginilor și videoclipurilor.
Advertisment
Nick Clegg, președintele afacerilor globale al Meta, a explicat noile politici într-o postare pe blog, afirmând că acestea sunt “în linii mari consistente” cu modul obișnuit în care gigantul rețelei sociale a gestionat regulile de publicitate în ciclurile electorale anterioare.
O noutate pentru sezonul electoral următor constă în creșterea utilizării tehnologiilor AI de către advertiseri pentru generarea de vizuale și text pe calculator. Extinzând o anunțare anterioară din noiembrie, Clegg a precizat că, începând de anul viitor, Meta va cere advertiserilor să dezvăluie dacă au utilizat AI sau tehnici de editare digitală “pentru a crea sau modifica un anunț politic sau social în anumite cazuri.”
Titlurile zilei
De asemenea, Meta va bloca noi reclame politice, electorale și cu teme sociale în ultima săptămână a alegerilor din SUA, o practică considerată consistentă cu anii precedenți. Aceste restricții vor fi eliminate în ziua următoare alegerilor.
Meta afirmă că a eliminat peste 200 de campanii de influență negativă și a identificat peste 700 de grupuri de ură. Trusturile media controlate de stat sunt etichetate pe Facebook, Instagram și Threads.
“Avem aproximativ 40.000 de persoane care lucrează la siguranță și securitate, cu peste 20 de miliarde de dolari investiți în echipe și tehnologie în acest domeniu începând din 2016,” spune Clegg. “Am construit, de asemenea, cea mai mare rețea independentă de verificare a faptelor de pe orice platformă, cu aproape 100 de parteneri în întreaga lume pentru a examina și evalua dezinformarea virală în mai mult de 60 de limbi.”