Tinerii români sunt tot mai interesaţi de antreprenoriat. Citesc cărți de specialitate, caută mentori care să-i îndrume și creează planuri de afaceri. 40% din reprezentanții generației Z vor să devină antreprenori, iar 14 % vor să deschidă un business anul acesta, arată un studiu realizat de Romanian Business Leaders.
Este și cazul lui Cristian Bucur, un tânăr de 20 de ani, care a intrat luna aceasta în lumea antreprenoriatului. Este fondatorul platformei MyToDo, un concept care oferă atât beneficii pentru clienți, cât și pentru prestatorii de servicii.
Publicul țintă? Cei care vor să-și eficientizeze task-uri-le zilnice, să economisească timpul pentru activitățile casnice și să rămână cu mai multe ore libere la finalul zilei.
“Este o platformă online prin care tu poți să găsești prestatori de servicii din diferite domenii aflați în orașul tău. Adică acum tu nu trebuie să mai întrebi în stânga și în dreapta sau să cauți pe anumite grupuri, doar intri pe platformă și noi îți facilităm tot procesul de găsire a prestatorului de servicii potrivit. Practic, cu MyToDo salvezi timp, stres și bani.
Momentan, pe platformă avem 4 servicii – mai exact curățenie în casă, instalații casnice, transport mobilă și asamblat mobilă.
Fiind o platformă care unește prestatorul cu clientul avem două profiluri de clienți diferiți. Pe partea de clienți, în mare, ne axăm mai mult către oamenii care vor mai mult timp liber și vor să delege din sarcinile zilnice. Cum am zis cu curățenie, cu asamblat mobilă, cu instalații și așa mai departe.
Pe partea cealaltă, pe partea de prestatori vrem să ne ducem către persoanele care vor să devină independente care vor să facă ceva part-time, să facă ceva în plus sau vor să-și monetizeze pasiunile lor.”, a povestit Cristian Bucur, fondator MyToDo.
Platforma MyToDo este disponibilă momentan clienților din orașul Târgu Mureș, dar echipa are planuri ambițioase pentru anul acesta. Vrea să introducă servicii noi și să se extindă la nivel național.
“MyToDo clar are competitori. Platforme de genul mai există, dar sunt nișate într-un alt domeniu. Principalul nostru diferențiator este că noi suntem nișați pe serviciile din viața de zi cu zi. Suntem 8 persoane cu skill-uri complementare și împreună am putut creea viziunea MyToDo și să o ducem mai departe. Și avem planuri foarte mari. Vrem să ne extindem cât mai repede, vrem să atragem oameni cât mai minunați lângă noi și în special, să creăm o comunitate bazată pe valori comune.
Ca și obiective pentru 2022 avem și tindem destul de sus. Vrem să lansăm și aplicația MyToDo deoarce momentan o poți găsi doar online, practic, pe site. Vrem să mergem și către Angel Investors să găsim investitori pentru a grăbi procesul de dezvoltare și extindere a MyToDo. Ideea e că noi țintim destul de sus și ne-am dori ca până la sfârșitul anului să mai adăugăm cel puțin 5-6 servicii și să ne extindem în 20-25 de orașe noi.”, a mai adăugat Cristian Bucur, fondator MyToDo.