• Magazinul oferă, pe lângă ultimele modele de ochelari Ray-Ban Meta, și activități de programare recreativă, programe de comedie și ateliere ‘do it yourself’ și workshop-uri.
  • Produsele Ray-Ban pot fi customizate pe gustul fiecăruia, tocurile de ochelari pot fi gravate cu o mașină specială, iar rezultatele îți vor aminti clar de cultura tatuajelor din L.A. .
  • Magazinul are și o zonă de AI, un AI Wall mai specific, unde poți interacționa cu ochelarii tăi smart și să testezi noile capacități Ray-Ban de înregistrat și creat content.

Meta Labs propune o abordare revoluționară asupra retailului: un spațiu în care clienții pot interacționa cu ochelarii Ray-Ban Meta într-un mediu contemporan, creativ și optimist. Lansarea oficială a fost marcată de un eveniment exclusivist. În cadrul acestuia, Matt Jacobson, Vicepreședinte și Director Creativ pentru Realitate Augmentată la Meta, subliniază rolul esențial al personalizării și al comunității în modelarea viitorului tehnologiei purtabile.

„Acest produs trebuie testat într-un loc care să îți permită să explorezi toate capacitățile sale — nu doar pentru a captura și asculta, ci pentru a experimenta funcțiile AI,” explică Jacobson.

“Când sunt operaționali, ai o cameră de 12 megapixeli, un unghi larg de vizualizare și poți filma video 1080p la 30 de cadre pe secundă. Este uimitor să vezi asta într-un factor de formă atât de compact. Cinci microfoane integrate, calitate îmbunătățită a difuzoarelor cu bass amplificat, audio spațial optimizat și o scurgere minimă de sunet fac ochelarii Ray-Ban Meta utilizabili în mai multe moduri”, o spune Matt Jacobson.

Titlurile zilei

POATE A.I. SĂ CREASCĂ PRODUCTIVITATEA COMPANIILOR?
CHATBOT-UL DĂ LECȚII MEDICILOR
DOJ CERE SEPARAREA CHROME DE GOOGLE
TRUMP STIMULEAZĂ TESLA
META LABS ADUC RAY-BAN META ÎN L.A.
CE CÂȘTIGI DE LA G20?