• Erewhon vinde lunar 40 de mii de smoothie-uri ale lui Hailey Bieber și generează venituri de circa 760 de mii de dolari, conform High Snobiety.
  • Smoothie-urile celebrităților costă între 19 și 22 de dolari, de șapte ori mai scumpe decât sucurile obișnuite.
  • Lanțul de supermatket-uri colaborează cu celebrități precum Bella Hadid și Winnie Harlow.

Erewhon, o rețea de supermarketuri premium din Los Angeles, devine faimos pentru smoothie-urile sale, create în colaborare cu celebrități. Băuturile nu sunt doar populare pe rețelele sociale, ci și foarte profitabile. De exemplu, smoothie-ul „Strawberry Skin Glaze” lansat de Hailey Bieber, devine un element de bază pe meniul Erewhon.

În fiecare lună, Erewhon lansează smoothie-uri noi, inspirate de celebrități. Fiecare băutură are ingrediente diferite, pe care nu le găsești în una obișnuită. Ele sunt adesea produse interne sau de branduri cunoscute, care plătesc pentru a fi incluse în rețete. De exemplu, smoothie-urile pot conține unt de migdale organice de 18 dolari sau miere Manuka de 78 de dolari.

Ultima celebritate care se alătură brandului este Sabrina Carpenter. Smoothie-ul ei, Short n’ Sweet, cu nucă de cocos organică și miere, costă 23 de doalri și este numit după viitorul ei album.

Titlurile zilei

INVESTITORII CER DEMISIA LUI MUSK DIN FUNCȚIA DE CEO A TESLA
Meta AI devine disponibil în UE
Grindeanu: România va avea anual aproximativ 250 de kilometri de autostradă
ce se alege de pib?
Guvernul prelungește ajutorul de stat pentru marii consumatori de energie
Guvernul finanțează Start-Up Nation 2025 cu 440 mil. euro

Erewhon contribuie și la cauze caritabile

Pe lângă profituri, lanțul de supermarket-uri contribuie la cauze caritabile și donează 2 dolari pentru fiecare smoothie vândut, în plus față de un dolar pe care celebritățile sunt încurajate să-l doneze. Strategia atrage clienții și promovează imaginea brandului.

sursa: Instagram/erewhon