• Erewhon vinde lunar 40 de mii de smoothie-uri ale lui Hailey Bieber și generează venituri de circa 760 de mii de dolari, conform High Snobiety.
  • Smoothie-urile celebrităților costă între 19 și 22 de dolari, de șapte ori mai scumpe decât sucurile obișnuite.
  • Lanțul de supermatket-uri colaborează cu celebrități precum Bella Hadid și Winnie Harlow.

Erewhon, o rețea de supermarketuri premium din Los Angeles, devine faimos pentru smoothie-urile sale, create în colaborare cu celebrități. Băuturile nu sunt doar populare pe rețelele sociale, ci și foarte profitabile. De exemplu, smoothie-ul „Strawberry Skin Glaze” lansat de Hailey Bieber, devine un element de bază pe meniul Erewhon.

În fiecare lună, Erewhon lansează smoothie-uri noi, inspirate de celebrități. Fiecare băutură are ingrediente diferite, pe care nu le găsești în una obișnuită. Ele sunt adesea produse interne sau de branduri cunoscute, care plătesc pentru a fi incluse în rețete. De exemplu, smoothie-urile pot conține unt de migdale organice de 18 dolari sau miere Manuka de 78 de dolari.

Ultima celebritate care se alătură brandului este Sabrina Carpenter. Smoothie-ul ei, Short n’ Sweet, cu nucă de cocos organică și miere, costă 23 de doalri și este numit după viitorul ei album.

Titlurile zilei

POATE A.I. SĂ CREASCĂ PRODUCTIVITATEA COMPANIILOR?
CE-L REȚINE PE ANTREPRENORUL ROMÂN?
NVIDIA RAPORTEAZĂ PESTE AȘTEPTĂRI
BITCOIN E LA ALL TIME HIGH
CHATBOT-UL DĂ LECȚII MEDICILOR
DOJ CERE SEPARAREA CHROME DE GOOGLE

Erewhon contribuie și la cauze caritabile

Pe lângă profituri, lanțul de supermarket-uri contribuie la cauze caritabile și donează 2 dolari pentru fiecare smoothie vândut, în plus față de un dolar pe care celebritățile sunt încurajate să-l doneze. Strategia atrage clienții și promovează imaginea brandului.

sursa: Instagram/erewhon