Unul din cei mai experimentați Chief Marketing Officer de la noi – Corneliu Vîlsan – își împărtașește experiența, principiile și metodele in Phronesis Marketing, prima carte de marketing strategic scrisă de un român și una din puținele cărți din lume care măsoară eficacitatea marketing-ului și arată cum funcționează publicitatea din perspectiva clientului.

Termenul propus – Phronesis – vine din limba greacă și semnifică înțelepciune practică, sau sagacitate.

Corneliu Vîlsan menționează : “Marketerii vor beneficia de studiile de caz și de principiile prezentate in carte, bazate pe experiența mea de peste 20 de ani ca Senior Executive in domeniul băuturilor, la nivel atât B2B, cât și B2C. Metodologia Phronesis poate ajuta la educarea angajaților în domeniul marketingului strategic și al eficienței marketingului, pentru a creste eficienta  companiilor și a ridica nivelul de cunoaștere al organizatiilor. in general.”

Titlurile zilei

POATE A.I. SĂ CREASCĂ PRODUCTIVITATEA COMPANIILOR?
CE-L REȚINE PE ANTREPRENORUL ROMÂN?
NVIDIA RAPORTEAZĂ PESTE AȘTEPTĂRI
BITCOIN E LA ALL TIME HIGH
CHATBOT-UL DĂ LECȚII MEDICILOR
DOJ CERE SEPARAREA CHROME DE GOOGLE

Cartea a fost publicată inițial în SUA, în 2020, în limba engleză.

Corneliu Vilsan  este senior executive român (membru in board la o companie din top CAC40, peste 20 de ani experiență în companii multinaționale –  Pernod Ricard, Seagram, Johnson & Johnson, Schneider Electric).

“Am scris această carte ca pe o contribuție care să ajute la ințelegerea dificultăților cu care se confruntă marketerii din ziua de azi: problema încrederii, problema conexă a pierderii de putere în organizație și problema aptitudinilor,” spune Vîlsan. Marketerii vor beneficia de studiile de caz și principiile prezentate în carte, bazate pe experiența de peste 20 de ani a autorului ca Senior Executive in domeniul băuturilor, produselor cosmetice dar și servicii și produse B2B. Metodologia Phronesis poate ajuta la educarea angajaților în domeniul marketingului strategic și al eficienței marketing-ului, pentru a crește eficiența  companiilor și a ridica nivelul de cunoaștere al organizatiilor, în general.”