• Averea Selenei Gomez, estimată la peste un miliard de dolari, este deținută cu peste 80% de brandul ei de cosmetice, Rare Beauty.
  • Cântăreața a lansat compania de producție July Moon Productions în 2008 și a produs seriale de succes.
  • Actrița investește în imobiliare și cumpără mai multe case de lux în California și Texas.

Selena Gomez devine recent miliardară din industria frumuseții, datorită brandului său de cosmetice Rare Beauty. Gomez are o avere estimată la 1,3 miliarde de dolari și este implicată în diverse domenii, de la muzică și film la producție și investiții imobiliare.

Lansată în 2020, marca de cosmetice Rare Beauty devine un fenomen și depășește statutul de simplu brand al unei celebrități. Conform estimărilor Bloomberg, Rare Beauty are peste 80% din averea lui Gomez, estimată la un miliard de dolari. Ea deține circa 51% din companie, care a atins venituri între 300 și 350 de milioane de dolari.

Cum arată cariera Selenei Gomez?

Gomez începe cariera ca actriță în serialul Barney & Friends în 2002, iar imediat a urmat rolul în serialul Disney Channel Wizards of Waverly Place, care îi aduce și succesul. Continuă să joace în filme precum Monte Carlo, A Rainy Day in New York și Spring Breakers. Drept cântăreață, lansa trei albume de studio cu trupa Selena Gomez & the Scene și trei albume solo, inclusiv Stars Dance și Lose You to Love Me.

Titlurile zilei

CUM SE MIȘCĂ BURSELE?
NETANYAHU ȚINE UN DISCURS ÎN CONGRESUL SUA
FLORIN TALPEȘ APARE LA NYSE ȘI NMS TV
FERRARI BAGĂ CRIPTO ÎN VITEZĂ
LOEWE FURĂ PRADA
ANAF ÎȘI FACE NORMA DE COLECTARE

În 2008, Gomez lansa compania de producție July Moon Productions, sub care a produs seriale de succes precum 13 Reasons Why și Selena + Chef. Gomez încheia contracte de milioane de dolari cu branduri precum Coach, Louis Vuitton, Puma și Pantene. Ea a investit și în imobiliare prin cumpărarea mai multor case de lux în California și Texas.

Mizează și pe social media. În 2016, devenea cel mai urmărit om de pe Instagram, cu 103 milioane de followers. La acea vreme, îi întrecea pe toți cei șase frați Kardashian-Jenner, Taylor Swift, Beyoncé și Ariana Grande.

Influența ei online a făcut-o candidata perfectă pentru oferte și sponsorizări de brand-uri, despre care Bloomberg a raportat că reprezintă acum 6,9% din averea ei. Selena Gomez a câștigat 10 milioane de dolari dintr-o afacere cu Coach în 2016, apoi a acumulat mai mulți bani printr-o campanie cu Louis Vuitton în același an.

Cântăreața este și în lumea imobiliarelor

În 2011, cântărețea investea deja în imobiliare. Gomez și-a cumpărat prima ei casă cu 2 milioane de dolari, iar trei ani mai târziu o vindea lui Iggy Azalea pentru 3,45 milioane de dolari. În 2014, Gomez cumpăra o casă de 3,69 milioane de dolari în Calabasas, pe care a vândut-o rapperului French Montana doi ani mai târziu pentru 3,3 milioane de dolari.

Cea mai recentă investiție imobiliară a fost fosta casă a cântărețului Tom Petty, pentru care Selena Gomez plătea 4,9 milioane de dolari în 2020.