Milluu este înființată și condusă de Florin Stoian, antreprenor care anterior a fondat StarTaxi, vândută către World Com Trading în 2012, și Yellow Menu, care a primit investiții de 300.000 euro în 2019.

Milluu este o afacere ce combină tehnologia cu serviciile de risk și property-managementul care a fost înființată în 2018.

Ideea lui Florin Stoian de a pune bazele acestui business a venit din dorința de a demara procesul de tehnologizare și într-o piața în care majoritatea lucrurilor se rezumă la stadiul de foaie și pix.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

Întrebat care este cea mai importantă lecție învățată din experiențele trăite în 2020, Florin Stoian a răspuns: niciodată nu ești pregătit pentru ceea ce urmează să vină.

Însă, 2020 a fost un an care ne-a impulsionat pe toți, ca echipa, ca manageri, ca oameni care investim, să credem că putem merge înainte, pentru că într-un final, viața de antreprenoriat a unui start-up înseamnă să poți depăși bariere de toate felurile.

El a pus bazele proiectului Milluu în 2017, scopul principal fiind dezvoltarea unei platforme prin care să digitalizeze procesul de închiriere a apartamentelor.

Astfel, start-up-ul a lansat pe piaţă o aplicaţie prin intermediul căreia proprietarii de apartamente îşi pot da proprietăţile în administrarea Milluu, echipa Millu ocupându-se de tot ceea ce este necesar în procesul de închiriere şi de gestiune al acestora.

Florin Stoian consideră că pandemia a fost totuși un catalizator în a lua decizii și adopta soluții care până la acel moment se realizau într-un mod total diferit.

De la o aplicație mobilă care dorea doar să pună în contact proprietarii cu chiriașii și să le ofere instrumente digitale care să faciliteze procesul de închiriere al unui apartament, Milluu s-a transformat în plin an pandemic și a deschis o divizie de property management, reușind să aibă în portofoliu, la sfârșitul anului 2020, apartamente și garsoniere în valoare totală de 18 milioane de euro.