Căutarea profitului nu justifică managementul slab
Am tot auzit că scopul organizațiilor este performanța și profitul.

Da, este normal ca fiecare organizație să își dorească o valoare adăugată și un câștig la sfârșitul zilei/anului.

Dar nu este normal să folosim sloganul asta pentru a justifica erori grave de management și leadership.

Titlurile zilei

POATE A.I. SĂ CREASCĂ PRODUCTIVITATEA COMPANIILOR?
CE-L REȚINE PE ANTREPRENORUL ROMÂN?
NVIDIA RAPORTEAZĂ PESTE AȘTEPTĂRI
BITCOIN E LA ALL TIME HIGH
CHATBOT-UL DĂ LECȚII MEDICILOR
DOJ CERE SEPARAREA CHROME DE GOOGLE

Chiar dacă contează foarte mult rezultatul, contează și cum ajungem la el. Iar a ignora cum oamenii suferă, se epuizează, ajung în burnout și se îmbolnăvesc pentru că vrem să ajungem la un rezultat este un fel de a ne minți.

În nici o organizație nu livrezi mai mult și nu ai rezultate mai bune dacă îți ignori oamenii sau îi tratezi ca pe niște resurse. Poți avea rezultate, da. Dar foarte probabil acele rezultate sunt doar o fracțiune din potențialul real al organizației.

În cele mai faine organizații rezultatele nu sunt un scop în sine, ci o consecință a muncii unei echipe care vrea să construiască lucruri faine, împreună.

Se pot livra rezultate fără suferință sau fără epuizare. Se pot obține rezultate chiar și fără a dezvolta obsesia rezultatelor.

Liderii, managerii sau companiile își doresc rezultate. Însă asta nu poate fi niciodată o scuză ca să nu tratezi oamenii cu respect și a nu te uiți la colegi ca la niște ființe umane, în totalitatea lor.