SVOD – Subscription Video On Demand – este un concept care a rezolvat multe din durerile consumatorilor de divertisment, prin urmare a înregistrat un succes fulminant.

Nimeni nu se mai poate plânge – deocamdată – că o reclamă îi întrerupe serialul preferat pentru care trebuie să fie disponibil într-un interval fix și să aștepte cel puțin încă o săptămână ca să vadă dacă Bobby din Dallas a murit sau nu.

Potrivit unui raport de trenduri din media digitală realizat în 2022 de una din companiile din grupul Big Four în SUA, vizionarea de filme acasă și televizorul rămân activitatea preferată de petrecere a timpului liber indiferent de generație, cu excepția generației Z care preferă jocurile video.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

Prin urmare, cei care furnizează produse de divertisment acasă sunt și cei care influențează cel mai mult alegerile care derivă din consumul acestora.

De exemplu, succesul unor seriale de pe binecunoscutele platforme de streaming au generat interes pentru anumite destinații turistice. Când o producție video pune în centru un hotel, un oraș sau o țară, sunt șanse foarte mari ca privitorii să își dorească să le viziteze. Prin urmare, să nu fiți surprinși dacă pe lista destinațiilor cele mai căutate veți regăsi Sicilia sau România grație a două seriale care au fost filmate în cele două țări.

Cum te poți folosi de trenduri deja existente, chiar dacă nu activezi nici în industria de video-on-demand, nici în cea a turismului?

  1. caută informații legate de topul celor mai vizionate seriale
  2. identifică temele pentru fiecare, precum și elementele adiacente, fie că vorbim de modă, gastronomie sau loc de desfășurare. Lămâi siciliene sau ținute dark și codițe împletite?
  3. creează o campanie de marketing care să aibă în centru temele și elementele găsite
  4. oferă ca premiu experiențe care să aibă legătură, eventual o vacanță într-una din destinații
  5. încearcă să te gândești cum ai putea genera tu următorul trend turisti