Luna femeilor poate fi cea mai bună ocazie pentru un dar la care puțini ar consimți: un control mamar. Unii o vor contesta invocând bucuria pe care i-ai răpi-o unei femei fix în luna dedicată ei.

Potrivit Organizației Mondiale a Sănătății, începând cu anul 2021, cancerul de sân a devenit cel mai frecvent tip de cancer la nivel global, reprezentând un procent de 12% dintre cazurile onco-logice diagnosticate anual.

În ţările dezvoltate, una din opt femei este diagnosticată cu cancer de sân de-a lungul vieţii. Din cauza acestei incidențe statistice, companii private, ONG-uri și alte structuri care militează pentru cauze feminine au încercat prin campanii de informare și evenimente să încurajeze controlul regu-lat pentru prevenție și intervenție rapidă.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

Investigațiile efectuate la timp sunt foarte importante, pentru că 90% dintre cazurile de cancer mamar diagnosticate în stadiu incipient pot fi tratate cu succes. Din păcate, multe femei amână consultația, din teama de a nu primi o veste proastă sau invocând lipsa de timp.

Corporate Social Responsibility – sau pe scurt CSR – reprezintă un angajament luat față de socie-tate și părțile implicate în ceea ce privește acțiunile din sfera activității economice.

Dacă, de exemplu, o companie activează în domeniul cosmeticelor, activitățile sale de CSR se vor îndrepta cu precădere înspre probleme cu care se confruntă femeile.

Dacă lucrezi sau deții o companie al cărei grup țintă nu sunt femeile, în luna martie te vei gândi nem-ijlocit la acestea cel puțin prin prisma angajatelor. În loc să le oferi clasicele zambile sau jumătate de zi liberă, oferă-le șansa de a afla că sunt sănătoase.

• Contactează un furnizor acreditat de servicii de ecografie și propune-i să aducă un ecograf mobil și un medic specializat la sediu
• Programează angajatele femei pentru un control gratuit
• Nu uita nici de partenerele sau mamele angajaților bărbați

Să fim sănătoase!