„Cu puțin timp în urmă, Shakira și Miley Cyrus, două cunoscute artiste, au lansat aproape simultan propriul hit de răzbunare la adresa foștilor parteneri acuzați de infidelitate.

Ambele și-au disputat supremația pe platformele de streaming, depășind recorduri de vizualizări și încasări. Melodia Shakirei – Monotonia – a adunat aproximativ 2,5 milioane de dolari în patru zile, conform unui estimat al unui post spaniol de televiziune.

Din păcate, marea majoritate dintre cei aflați în situații similare nu poate beneficia de viralizare și monetizare din lipsă de notorietate.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

Cu toate acestea, există soluții la îndemâna brandurilor și marketerilor care își doresc să ofere con-fort celor care au trecut prin despărțiți recente și care se simt și mai deznădăjduiți în preajma unor sărbători precum Sfântul Valentin.

Un celebru lanț de restaurante din Statele Unite a oferit un astfel de exemplu cu campania #ShredYourEx (Toacă-ți Ex-ul). Participanții – deopotrivă cei care au frânt inima cuiva sau cei cu inima frântă – au fost invitați să distrugă poza cu ex-ul, iar în schimbul dovezii au primit o porție de 10 aripioare gratis la fiecare altă porție comandată. Cu toții știm care este primul lucru pe care îl facem când ne simțim trădați: ne aruncăm în brațele, pardon, aripioare sau mâncare de consolare.

Campania s-a desfășurat atât offline – unde concurenții se puteau folosi de mașinile de tocat docu-mente puse la dispoziție de organizatori – cât și online.

După succesul din primul an, când aproximativ 50.000 de poze au fost distruse, campania a fost reluată.

Cum poți să atragi altă categorie de clienți cu ocazia Sfântului Valentin, fără să te înghesui printre inimioarele celorlați?

  1. selectează produsele sau serviciile care ar putea intra pe lista de consolare în urma unei despărțiri
  2. creează o ofertă atractivă pentru ele de tipul 1+1 gratis
  3. concepe un mesaj creativ

I can buy myself flowers. “