La sfârșitul lunii ianuarie două superbranduri cu clientelă diferită – un producător de echipament sportiv cu un public tânăr și relaxat și un altul de bijuterii de lux cu un public matur și elegant – au anunțat un parteneriat surpriză printr-o campanie de teasing.

Aceasta a constat dintr-o cutie cu simbolul binecunoscut al brandului de sport în culoarea bine-cunoscută a celui de bijuterii și sloganul O pereche legendară.

Cu un istoric de mai bine de o sută cincizeci de ani, brandul de bijuterii de lux este recunoscut mai ales pentru diamante și notorietatea acestora în rândul tuturor îndrăgostiților. Actrița Audrey Hep-burn a contribuit major la popularizarea sa în filmul Mic dejun la Tiffany’s.

Titlurile zilei

ANULAREA CREANŢELOR FISCALE RESPECTĂ PREVEDERILE CODULUI DE PROCEDURĂ FISCALĂ
TENDINȚE, RISCURI ȘI COMPANII DE URMĂRIT ÎN TEHNOLOGIE, INDUSTRIE ȘI ENERGIE
ANGAJAȚII DIN AGRI NU MAI AU FACILITĂȚI
E DOVADĂ DE CULTURĂ?
TAXĂ, DU-MĂ UNDE VREI!
CE SPUNE EY ROMÂNIA DESPRE NOILE REGULI?

În urmă cu un an acesta a fost achiziționat de cea mai mare companie producătoare de bunuri de lux din lume și a surprins cu asocieri inedite cu alte brandului ale grupului.

Co-brandingul cu producătorul de echipamente sportive este însă primul prin care celebrul brand de bijuterii și-a împrumutat emblematica nuanță de teal, numele și accesoriile prețioase.

Rezultatul va putea fi achiziționat începând cu data de 7 martie și doar de pe anumite canale de dis-tribuție. Este un model clasic de sneakers al celebrului brand de echipament sportiv căruia i s-au integrat elemente de culoare, branding și accesorizare (din argint) ale producătorului de bi-juterii.

Ce poți câștiga dintr-o asociere între două branduri fără un numitor comun?

• segmente noi de clienți pentru ambele branduri
• rezultate cuantificabile legate de o potențială deschidere către o altă ramură de business – cum ar fi moda pentru brandul de bijuterii
• o imagine proaspătă – mai ales în cazul companiilor cu un istoric îndelungat care vor să atragă clienți mai tineri
• un preț mediu pe client mai mare – pentru brandul din sport aceasta a fost ocazia să vândă de 4 ori mai scump modelul său clasic

Tu cu cine vrei să faci co-branding?