Șase săptămâni de muncă, în fiecare an, în țara aleasă de ei, din 100 de destinații. Aceasta este oferta grupului Publicis de anul acesta pentru angajații săi. Primul pas pe care trebuie să-l facă aceștia este să-și completeze profilul pe platforma Marcel. Cu ajutorul inteligenței artificiale, Marcel le va sugera mai multe destinații, în funcție de informațiile furnizate de ei. Dacă niciuna dintre cele 100 de propuneri nu li se potrivește, pot alege alta. De exemplu, un angajat care preferă căldura ar putea alege Costa Rica în defavoarea României. Cât de îndrăzneț și creativ va fi viitorul muncii afli imediat la „Ce câștig azi?”.

Pentru că nu știm cu exactitate cum vom munci în viitor, dar ne putem da seama că vom fi martorii multor transformări, o să-ți vorbesc despre modalitățile prin care îți poți redecora locuința într-un mod creativ și premium. Schimbări care îți vor oferi fie un mediu mai plăcut pentru munca de acasă, fie o oază de liniște după zilele prelungite la birou. Pe de altă parte, dacă te-ai săturat și de munca de acasă, dar și de cea de la birou, compania auto Dodge îți propune un job amețitor. Conduci cel mai cunoscut muscle-car american, Dodge Hellcat, participi la cele mai nebune evenimente cu motor și câștigi 150.000 de dolari pe an.

Titlurile zilei

POATE A.I. SĂ CREASCĂ PRODUCTIVITATEA COMPANIILOR?
CE-L REȚINE PE ANTREPRENORUL ROMÂN?
NVIDIA RAPORTEAZĂ PESTE AȘTEPTĂRI
BITCOIN E LA ALL TIME HIGH
CHATBOT-UL DĂ LECȚII MEDICILOR
DOJ CERE SEPARAREA CHROME DE GOOGLE