„Marea surpriză BYD în topul auto din septembrie”
Piața auto din România se schimbă mai repede ca oricând. Într-o lună fără niciun program guvernamental de sprijin, fără Rabla, fără bonusuri de la stat, românii au ales… surprinzător. To Build their dreams.
Advertisment
În topul înmatriculărilor de turisme publicat de Direcția Generală Permise de Conducere și Înmatriculări, (marea revelație a lunii septembrie se numește BYD )— producătorul chinez care a reușit să depășească nume consacrate din industrie: Tesla, Honda, Opel și Citroen. In topul mașinilor electrice si plug in hybrid aferent lunii Septembrie, BYD a ajuns pe locul 5, cele 112 unități înmatriculate poziționând-l peste mărci precum Toyota, Volvo si Peugeot.
Iar în clasamentul dedicat exclusiv mașinilor 100% electrice, BYD urcă direct pe locul 4, cu 53 de mașini, depășind Renault, Volvo, Volkswagen și… Dacia Spring. Performanța BYD devine și mai impresionantă dacă privim contextul.
În septembrie, programul Rabla nu era activ. Asta înseamnă că fiecare cumpărător a plătit integral prețul mașinii. Fără ajutor de la stat, decizia de achiziție a fost dictată exclusiv de raportul calitate-preț – iar aici BYD pare să fi convins publicul român.
Un alt factor care a înclinat balanța: siguranța.
În timp ce Dacia Spring rămâne cu o singură stea Euro NCAP, iar MG3 – una dintre vedetele brandului MG – a suferit o defecțiune gravă în testele de impact – o premieră negativă în istoria organizației – modelul BYD Dolphin Surf a obținut cinci stele.’ la toate capitolele.
Performanțele excelente ale BYD la testele de siguranță au întărit încrederea consumatorilor și au confirmat reputația brandului ca jucător global de top.
Titlurile zilei
Iar acum, toate privirile sunt îndreptate către Salonul Auto București, care începe pe 7 octombrie. Evenimentul promite să aducă noi surprize și, poate, un nou top. Producătorii chinezi se aliniază pentru competiția de toamnă o piatra de hotar fiind modul de reprezentare in cadrul singurului salon auto din Romania… Sa ii vedem! În plus, tot BYD lansează și două modele noi, BYD Seal 5 și BYD Seal 6. Doar o concluzie: Piața auto românească dă semne clare de maturizare. BYD nu mai e o surpriză. E o prezență solidă în noua eră a mobilității electrice. Dacia Spring, simbolul unei electrificări rapide, dar superficiale, iese treptat din peisaj. Românii au înțeles că, dacă tot plătesc integral prețul unei mașini electrice, merită să primească un produs complet: sigur, bine construit și performant. Ieri opțiunea era Tesla, azi și mâine pare să fie BYD.