- Caffe Barbera intră în România prin franciză și deschide prima cafenea pe Bulevardul Decebal, scrie ZF.
- Extindere globală: brandul ajunge în Europa, Asia, Orientul Mijlociu și America.
- Piața locală fragmentată: lanțurile românești domină, iar brandurile internaționale operează prin franciză.
Fondată în 1870, afacerea de familie Caffe Barbera deschide o cafenea pe Bulevardul Decebal din București.
Advertisment
Brandul intră în România prin franciză, adus de compania Just Seven, care deține și lanțul de cafenele Zireto.
Cafeneaua se extinde internațional
Din 2004, businessul începe să se dezvolte în franciză, ajungând în Orientul Mijlociu, Asia, Europa și America. În Europa, este prezent în Italia, unde operează și o cafenea în Napoli, în Marea Britanie (trei unități deschise și trei în curs de lansare), Grecia (trei deschise, una în pregătire) și România.
Titlurile zilei
Care sunt planurile pentru România?
Pe plan local, Just Seven anunță trei unități, dar doar cea din Bulevardul Decebal are deja adresă. Aceasta se deschide recent și marchează debutul oficial al brandului în România.
Cum procesează și comercializează Caffe Barbera cafeaua?
Caffe Barbera procesează și comercializează cafea, fiind cea mai veche prăjitorie din Italia. Pe site-ul propriu și pe cel cu extensia „.ro”, controlat de Just Seven, vinde cafea boabe, măcinată, capsule și alte produse.
Lanțurile locale domină piața cafenelelor din România
Lanțurile locale 5 to go, Ted’s, Zireto și Meron domină piața și ajung la zeci sau sute de unități. Aceste concepte românești acoperă multiple orașe și segmente de consumatori.
Cum se poziționează brandurilor internaționale?
Piața rămâne fragmentată și relativ mică pentru marii jucători globali. Astfel, lanțuri precum McCafe, Starbucks și Gregory’s operează prin parteneri francizați. Caffe Barbera urmează același model pentru expansiunea sa în România.