- Depanero, companie de service, își extinde serviciile în energia verde.
- Depanero montează stații de încărcare pentru mașini electrice.
- Depanore se ocupă cu vânzare și montare de sisteme fotovoltaice.
- Depanero montează și pompe de căldură.
- Cererea pentru stații EV crește în zona rezidențială și B2B.
- Depanero: Sistemele fotovoltaice devin mai accesibile.
- WorldEnergy: Numărul prosumatorilor crește semnificativ.
- RAISE: În 2024, România alocă +1,2 mld. € pe energie verde.
Depanero, lider în serviciile de reparații și mentenanță din zona electro-IT, face un pas strategic spre viitor.
Advertisment
Într-un context economic în care sustenabilitatea, independența energetică și mobilitatea electrică devin priorități reale atât pentru consumatori, cât și pentru companii, Depanero își diversifică portofoliul și intră pe piața serviciilor verzi.
Compania decide să să își valorifice serviciile și într-o nouă direcție: instalarea de stații de încărcare pentru mașini electrice, montajul de panouri fotovoltaice și pompe de căldură.
Titlurile zilei
Ce spune Cristina Ioan, services commercial director, Depanero?
„Misiunea noastră, să zic așa, cel puțin în zona aceasta de instalații, a fost să oferim soluții tehnice complete, inovatoare și personalizate clienților noștri. Astfel, extinderea aceasta către energie verde și mobilitate electrică a venit natural în portofoliul nostru. Ne-am identificat în piață nevoii clare de astfel de servicii, nu știu, să fie rapide, eficiente, de calitate foarte bună. Lucru care ne-a ajutat să ne punem în valoare competențele tehnice. Totodată, este un mare sprijin și din partea instituțiilor publice în zona aceasta. Iar noi am găsit o oportunitate pentru noi să diversificăm portofoliul de parteneriate.
Ne dorim să ne consolidăm, cum să spun, poziția pe piețele pe care activăm azi, să creștem cota de piață, să mergem pe niște direcții strategice, adică să diversificăm cât de mult putem portofoliul de servicii prin dezvoltare de soluții noi, să automatizăm și să digitalizăm procesele pe care le folosim azi, să extindem parteneriatele pe care le avem deja cu diverși furnizori de echipamente pe zona aceasta de tehnologii de vârf și nu în ultimul rând, chiar dacă e ultimul pe lista mea, este să dezvoltăm echipele atât proprii cât și de contractori în zona tehnică, pentru că este o mare nevoie în piață în momentul acesta, de oameni care să poată să presteze servicii tehnice.
În general, impredicibilitatea este privită ca un obstacol, dar, totodată, ea poate fi și un mare atu pentru cei care reușesc să navigeze cu agilitate, curaj. Ce sfaturi aș putea să dau? Întâi să asculți piața și nu să presupui că lucrurile se întâmplă într-o anumită direcție. Cele mai multe idei îți vin vorbind cu clienții tăi și cu potențialii tăi clienți. Să experimentezi rapid dacă se poate, dar totodată controlat. Nu să aștepți condițiile perfecte de a face lucrurile. Iar foarte important, cel puțin în domeniul tehnic, este să investești în oameni. Toți știm că e foarte greu să găsești angajați cu experiență pe zona tehnică și atunci trebuie să punem toții mână de la mână, să investim în ei și să îi trainuim cât se poate să ofere serviciile de care noi avem nevoie”, spune ea.