BASF dezvoltă ceapa fără lacrimi, marca Sunion.

Noul produs a ajuns deja pe rafturile supermarket-urilor din Germania, în februarie. Acum, consumatorii de pe piețele europene testează produsul.

Ceapa produce, de fapt, o cantitate foarte mică de acid sulfuric în ochi, iar apoi apărarea naturală a ochiului este să producă lacrimi pentru a spăla și îndepărta substanța.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

Noul tip de ceapă, dezvoltat de linia de semințe de legume a BASF, va ajunge în curând și în magazinele din Marea Britanie, Franța, Statele Unite, Canada și Spania.

“În timp ce ceapa devine de obicei mai înțepătoare când este păstrată, acest soi devine mai bun și mai dulce odată cu trecerea timpului.”, spun reprezentanții BASF.

Evident, renunțarea la lacrimi vine cu un preț, pe care nu toată lumea este dispusă să-l plătească.

“Să plătesc de trei ori mai mult pentru ceapă doar ca să scap de lacrimi? Consider că nu merită.”, a spus fermierul Robert Aldershow.