- Irisphera derulează o rundă de finanțare de 150.000 de euro.
- Compania investește 95.000 de euro în dezvoltarea produsului.
- Modelul de monetizare al companiei este bazat pe abonament.
Start-up-ul derulează o rundă de finanțare de 150.000 de euro pe SeedBlink pentru a-și extinde soluția bazată pe A.I., care reduce retururile din fashion și optimizează experiența clienților. Ce spune Antonia Dumitriu, cofondatoare și CEO Irisphera, pentru Aleph Business?
Advertisment
Cum transformă Irisphera experiența de shopping offline și online?
„De acum, clienții finali își pot customiza avatarul 3D când achiziționează online, în funcție de profilul creat și în funcție de cum arată, selectăm cele mai bune opțiuni vestimentare, ce pot fi vizualizate la 360 de grade înainte de a fi achiziționate. Acest lucru îl ajută pe clientul final să aibă încrederea mai mare în achiziție și în același timp pentru tailor să reducă rata de retur și să crească rata de conversie.”, afirmă Dumitriu.
Ce planuri are Irisphera pentru 2025?
„Anul acesta ne-am propus să luăm 10 clienți mici, medii și de asemenea să începem colaborarea cu un enterprise mare. Ne dorim să intrăm nu doar pe marketul din Italia, ci și în Olanda și să ne continuăm activitatea în România. Noi ajutăm clienții să găsească într-adevăr ceea ce li se potrivește, nu doar ceea ce este în trend, și încurajăm shopping-ul conștient. Prin faptul că le detectăm silueta, le alegem culorile potrivite, îi ajutăm din nou să-și găsească personalitatea vestimentară.
Titlurile zilei
Pe lângă acest lucru, sistemul nostru transformă pozele hainelor de pe site-urile brandurilor direct în modele 3D, astfel încât produsul să fie scalabil. Noi credem că avem aceste componente care ne vor ajuta, în afară de echipă, să reușim la nivel global. Puteți să ajustați manechinul manual, dar și să faceți o poză după cum doriți. Iar, pe viitor, vom ține cont în afară de ceea ce vi se potrivește și de preferintele dumneavoastră.”, încheie Dumitriu.