- Miu Miu urcă pe prima poziție în clasamentul Lyst Hottest Brands pentru al treilea trimestru, cu o creștere a căutărilor de 30% față de trimestrul anterior.
- Loewe ocupă locul al doilea, iar Prada este pe locul al treilea în clasament.
- Alaïa a avut o ascensiune remarcabilă și urcă 12 poziții pentru a ajunge pe locul al cincilea.
Lyst publică clasamentul pentru cele mai căutate branduri din industria modei, iar rezultatele vin cu surprize. Miu Miu recâștigă prima poziție și depășește Loewe, care a fost liderul anterior. Schimbarea arată dinamica pieței de lux și preferințele consumatorilor, influențate de lansările recente și campaniile de marketing.
Advertisment
Miu Miu înregistrează o creștere de 30% în căutările online în comparație cu trimestrul anterior. Creșterea este parțial atribuită lansării magazinelor pop-up Balmoral în Asia și campaniei sale pentru toamna/iarnă 2024, care o are ca protagonistă pe Cara Delevingne. Inițiativele au atras atenția consumatorilor din întreaga lume.
Cum arată clasamentul Lyst Hottest Brands?
După Miu Miu, Loewe este pe locul al doilea, în tandem cu deschiderea primului său magazin Casa Loewe din Seoul. Cine urmează? Prada. Surpiza topului este Alaïa, cu o ascensiune notabilă, pentru că urcă 12 poziții și ajunge pe locul 5. Sub conducerea creativului Pieter Mulier, brandul câștigă popularitate. Ce branduri mai sunt în top?
Titlurile zilei
- Ralph Lauren, care înregistrează o creștere de 151% în angajamentul produselor, ceea ce i-a consolidat prezența pe piață.
- Brandurile noi Toteme și Victoria Beckham întră în clasament pe locurile 16 și respectiv 19.
- Chloé revine în atenția consumatorilor cu un revival boho sub conducerea directorului creativ Chemena Kamali, ceea ce l-a clasat pe locul 20.
Clasamentul Lyst Hottest Brands pentru al treilea trimestru arată succesul Miu Miu și dinamica generală din industria modei de lux. În ciuda provocărilor economice globale și a creșterii prețurilor, brandurile se adaptează la preferințele consumatorilor. Tendințele actuale sugerează că brandurile care investesc în creativitate și marketing vor avea cele mai mari șanse de succes.