• Zalando cumpără About You pentru 1,2 miliarde de euro, scrie ZF.
  • Tranzacția sprijină creșterea Zalando pe segmentele B2C și B2B prin tehnologia SCAYLE.
  • Zalando atinge venituri de 10,6 miliarde de euro și crește în România.

Zalando va cumpăra About You pentru 1,2 miliarde de euro și va păstra brandul About You. Platformele vor colabora, deoarece About You are o abordare diferită a pieței, axată pe stil și influenceri, în timp ce Zalando se concentrează pe branduri.

Există percepţia că în magazinul online Zalando se regăsesc în principal branduri premium, mai scumpe, iar pe About You sunt produse la preţuri mai accesibile, Schroder afirmă că „Nu aşa fac clienţii cumpărături. Sunt sigur că toţi avem în garderobele noastre de la tricouri ieftine până la piese mai scumpe, pe care le folosim pentru diferite ocazii şi le combinăm în ţinute care nu urmează o logică bazată pe un singur nivel de preţ”.

Tranzacția va fi finalizată în vara acestui an.

Titlurile zilei

GOOGLE ARE VENITURI DE 90,2 MLD. $ ÎN T1
CUM SE MIȘCĂ BVB?
NE VOM ÎMPRUMUTA EXTERN DUPĂ ALEGERI?
RETAILERUL E AFECTAT DE INCERTITUDINE
CUI ÎI APARȚINE VIITORUL?
BANII CÂȘTIGĂ TEREN

Zalando va prelua divizia tech SCAYLE

Achiziția About You se aliniază cu strategia Zalando de creștere în două direcții: B2C și B2B. Pe lângă beneficiile pentru B2C, Zalando va prelua divizia tech SCAYLE, care susține platforma About You și alți comercianți. SCAYLE va fi integrat în operațiunile Zalando pentru a sprijini brandurile în comerțul digital.

Pe partea de B2B, avem deja o ofertă logistică prin Zalando Fulfillment Solutions şi oferim şi soluţii software pentru branduri pentru vânzarea pe diferite platforme prin subsidiara noastră Tradebyte. Dar până acum, nu am avut o soluţie pentru a sprijini brandurile cu propria lor platformă de e-commerce. Acum însă vom achiziţiona o soluţie scalabilă de e-commerce şi o vom integra în sistemul nostru operaţional Zalando pentru a fi folosită de branduri pentru tot ce au nevoie pe zona de comerţ digital“, spune David Schroder.

Zalando înregistrează creșteri în 2024

Zalando înregistrează venituri de 10,6 miliarde de euro în 2024, cu o creștere de 4,2%. Compania ajunge la 51,8 milioane de clienți activi, iar platformele Zalando și Lounge by Zalando sunt acum disponibile și în România, concurând cu Fashion Days și Answear.