• Bottega Veneta lansează parfumurile în cadrul prezentării colecției primăvară-vară 2025.
  • Brandul lansează o nouă gamă de parfumuri, prima de tip high-end.
  • Casa de modă vrea să extindă oferta în segmentul de beauty, prin prisma cererii tot mai mare pentru produse de lux.

Bottega Veneta, cunoscut pentru produsele sale de lux în domeniul modei și accesoriilor, a lansat recent prima sa gamă de parfumuri high-end. Lansarea marchează o nouă direcție strategică pentru brand, care își propune să îmbogățească portofoliul său cu produse din segmentul beauty.

Noua colecție de cinci parfumuri a fost concepută de Blazy și face parte din categoria high-end. Sticla translucidă este o aluzie la laguna Veneției și la piatra de Murano. Sticla este așezată pe o bază de marmură verde, inspirată din munții Alpi și te costă 390 de euro. Pentru refuel plătești 280 de euro. Colecția a fost lansată în 2 octombrie în circa 100 de boutique-uri Bottega Veneta din întreaga lume.

Bartolomeo Rongone, directorul executiv al casei de modă, numește parfumurile drept expresia brandului, care este sinonim cu influențele interculturale simbolizate de țesătura de piele semnătură a casei, intrecciato. Parfumurile sunt un „intrecciato olfactiv”, potrivit brandului, cu ingrediente naturale de pe diferite continente.

Titlurile zilei

CUM SE MIȘCĂ BURSELE?
NETANYAHU ȚINE UN DISCURS ÎN CONGRESUL SUA
FLORIN TALPEȘ APARE LA NYSE ȘI NMS TV
FERRARI BAGĂ CRIPTO ÎN VITEZĂ
LOEWE FURĂ PRADA
ANAF ÎȘI FACE NORMA DE COLECTARE

„Este o modalitate de a completa marca noastră – de aceea este important să păstrăm această exclusivitate chiar și în ceea ce privește distribuția”, a spus Rongone pentru Vogue Business.

Bottega Veneta lansează parfumurile în cadrul unui catwalk

Pe lângă lansarea parfumurilor, casa de modă a organizat un show de modă. Show-ul nu doar că a prezentat noile creații vestimentare ale brandului, dar a și integrat parfumul ca parte esențială a experienței. Atmosfera creată a fost una elegantă și sofisticată, iar spectatorii au fost martori nu doar la noile designuri, ci și de modul în care parfumurile au fost prezentate ca o extensie naturală a stilului clasic al brandului.