Formula 1 a obţinut un nou sponsor – Crypto.com, o platformă care le permite utilizatorilor să vândă şi să cumpere monede virtuale. Contractul a fost încheiat pentru o perioadă de cinci ani, valoarea fiind estimată la 100 de milioane de dolari, transmite CNBC.

Ca parte a acordului, brandul Crypto.com va fi prezent în cadrul evenimentelor F1, inclusiv un nou format de calificare – Sprint – care va fi folosit în unele curse pentru a determina poziţia de start a maşinilor. De altfel, Crypo.com va primi şi sloturi de pistă la cursele F1 pentru restul sezonului.

Totodată, compania va introduce un nou premiu în cadrul F1 Belgian Grand Prix din august, urmând să devină partener oficial pe segmentul NFT. Înţelegerea cu Crypto.com intră în efect pe 17 iulie, cu o zi înaintea British Grand Prix din Silverstone, Anglia.

Titlurile zilei

POATE A.I. SĂ CREASCĂ PRODUCTIVITATEA COMPANIILOR?
CE-L REȚINE PE ANTREPRENORUL ROMÂN?
NVIDIA RAPORTEAZĂ PESTE AȘTEPTĂRI
BITCOIN E LA ALL TIME HIGH
CHATBOT-UL DĂ LECȚII MEDICILOR
DOJ CERE SEPARAREA CHROME DE GOOGLE

Platforma Crypto.com numără peste 10 milioane de utilizatori şi are o aplicaţie disponibilă pe dispozitivele Apple şi Android. Compania înregistrează venituri prin intermediul comisioanelor de tranzacţie şi altor parteneraite, incluzând aici echipa de F1 Aston Martin şi clubul de hochei Montreal Canadiens.

Formula 1 este deţinută de Liberty Media Corporation, care a achiziţionat în 2016 organizaţia cu sediul în Londra pentru 4,4 miliarde de dolari.

„Vom inova mulţi ani împreună. De asemenea, suntem entuziasmaţi să lucrăm în parteneriat cu F1 pentru dezvoltarea unor NFT-uri exclusive, conectând fanii sportului în moduri noi şi inovatoare”, spune CEO-ul Crypto.com Kris Marszalek.