• Dacia anunţă că va avea un nou logo, începând de anul viitor.
  • Compania va scoate pe piaţă şi maşini în culori care nu au fost până acum în gamă.
  • Aspectul geometric al logotipului creează impresia că succesiunea de litere care îl compun se află într-o mişcare specifică unui angrenaj mecanic.

Dacia a anunțat că, începând de anul viitor, va avea un nou logo. De asemenea, compania a transmis că că va scoate piață mașini în culori care nu au fost incluse în gama de până acum, precum kaki, culoarea nisipului, portocaliu, verde intens şi culoarea teracotei.

„Începând din iunie 2021, noua identitate de marcă va fi adoptată de diferitele canale de comunicare: online, publicitate, broşuri. Showroom-urile Dacia vor afişa treptat noua identitate de marcă începând din prima parte a anului 2022. În ceea ce priveşte gama de modele, aceasta va primi noul logotip şi noua emblemă în cursul semestrului al doilea din 2022”, se arată în comunicatul Dacia.

Detalii despre noua emblemă Dacia

„Logotipul, elementul central al noii identităţi vizuale, inspiră robusteţe şi stabilitate de la prima vedere. Desenul literelor este în mod voit minimalist – litera „D” este un „C” inversat – exprimând vizual atât simplitatea cât şi ingeniozitatea specifice mărcii. Aspectul geometric al logotipului creează impresia că succesiunea de litere care îl compun se află într-o mişcare specifică unui angrenaj mecanic”, precizează spun reprezentanţii companiei.

Titlurile zilei

AROBS estimează pentru 2025 o cifră de afaceri de 460 mil. lei
ANAF identifică 22.000 de persoane care închiriază locuințe prin Airbnb și Booking
Nokian Tyres începe livrările de anvelope
RAFINOR bate palma cu MAGNOR
VINE PRIMĂVARA ÎN AGRICULTURĂ
ÎNLOCUIEȘTE A.I.-UL CREATIVITATEA?