• TikTok anunță că va lansa noi instrumente de inteligență artificială care vor permite brandurilor să creeze reclame.
  •  TikTok spune că aceste noi instrumente sunt menite să înlăture barierele lingvistice în marketing.
  • Prima dintre noile oferte este Symphony Digital Avatars, disponibilă în două variante: stoc sau personalizate.

TikTok a anunță că va lansa noi instrumente de inteligență artificială care vor permite brandurilor să creeze reclame prin utilizarea de avataruri generate de A.I., care seamănă cu oameni reali, inclusiv cu creatorii populari de conținut de pe platformă.

Avataruri personalizate și generice pe TikTok

Noile funcționalități vor oferi brandurilor două opțiuni de avataruri:

  1. Avataruri generice (stock) – derivate din imagini video ale unor actori reali, licențiate pentru uz comercial.
  2. Avataruri personalizate – concepute pentru a imita un creator specific sau purtătorul de cuvânt al unui brand. Acestea pot vorbi mai multe limbi, permițând brandurilor să ajungă la publicul global păstrând o imagine specifică.

Brandurile vor putea personaliza avatarurile și le vor putea plasa în diverse decoruri precum o baie, o bucătărie sau o grădină. Un instrument de dublare va permite avatarurilor să vorbească în mai multe limbi.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

TikTok a precizat că reclamele produse folosind aceste funcționalități vor fi etichetate corespunzător pentru a indica faptul că sunt generate de AI. Compania a subliniat că aceste instrumente au scopul de a amplifica creativitatea umană, nu de a o înlocui.

Jessy Grossman, fondatoarea Women in Influencer Marketing, consideră că A.I. va facilita crearea de conținut mai rapid și în volum mai mare, păstrând în același timp creativitatea. Ea a explicat că A.I. doar pune bazele, iar creatorii adaugă nota lor unică.

Unii actori de la Hollywood și-au exprimat anterior îngrijorarea cu privire la folosirea replicilor A.I. ale imaginii lor. TikTok asigură creatorii că vor avea control asupra avatarurilor, inclusiv asupra licențierii, tarifelor și permisiunilor de utilizare.

Pe lângă avataruri, TikTok a lansat și un instrument de dublare AI care va permite traducerea automată a conținutului în 10 limbi, inclusiv engleză, japoneză, coreeană și spaniolă. Acesta va detecta limba dintr-un videoclip, îl va transcrie, traduce și va genera o versiune dublată în limba dorită.