• Design Week are loc între 15 și 21 aprilie la Milano.
  • Vogue World Paris coincide cu Ziua Olimpică și cu începutul Săptămânii Modei Haute Couture.
  • Jocurile Olimpice de la Paris 2024 au loc între 26 iulie și 11 august.

Milano sau Paris? Design Week din Milano are loc in perioada 15-21 aprilie, scrie Hypebeast. Dolce & Gabbana fură startul cu expoziția inaugurală dedicată esenței mărcii sale.

„Dal cuore alle mani by Dolce & Gabbana” prezintă peste 220 de piese haute couture.

Expoziția are loc între 7 aprilie și 31 iulie, în colaborare cu orașul Milano și IMG Group.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

Evenimentul transformă Palazzo Reale, istoricul palat regal, amplasat în inima Milanului, într-un paradis al modei și artei.

“Aceasta este o expoziție unică”, remarcă curatorul și istoricul francez Florence Müller.

Expoziția se desfășoară în zece camere. Fiecare este delimitată de draperii negre și oferă călătorii cu teme specifice, descrise prin prisma creațiilor Dolce & Gabbana.

Dar asta nu-i tot.

Moncler se alătură brandurilor Gucci, Saint Laurent și Dolce & Gabbana. Expoziția Moncler “An Invitation To Dream” transformă gara Milano Centrale într-una dintre cele mai mari galerii de artă din Europa.

“An Invitation To Dream” invită oaspeții să evadeze din prezent și să pășească într-un spațiu fantastic.

Expoziția este deschisă publicului în cadrul Design Week de la Milano, între 15 și 21 aprilie.

La Paris te așteaptă o serie de evenimente

Vogue World Paris coincide cu Ziua Olimpică și cu începutul Săptămânii Modei Haute Couture. Toate cu o lună înainte de Jocurile Olimpice de la Paris 2024.

LVMH devine partener premium al Jocurilor Olimpice și Paralimpice Paris 2024. Continua o traditie de 35 de ani in care brandul creeaza valize pentru trofee pentru unele dintre cele mai mari competitii sportive din lume. Apoi vine cu sponsorizarea. 150 de milioane de euro.

Grupul precizează că pentru eveniment participă bijutierul Chaumet, care a creat medaliile,  Louis Vuitton, Dior, Berluti, Sephora și divizia de vinuri și băuturi spirtoase Moët Hennessy.

Este cea mai atractivă perioadă pentru mers la Paris, în ceea ce privește moda, cât și turismul.

Pentru Jocurile Olimpice sunt puse în vânzare 13 milioane de bilete. Cu prețuri cuprinse între 24 si 950 de euro.

Săptămâna Modei de la Paris se pregătește să facă față unei serii de provocări

Care sunt? Închiderea drumurilor și a piețelor publice, prețurile crescute ale cazărilor și ale biletelor pentru Jocurile Olimpice.

90% dintre brand-uri confirmă prezența pentru sezoanele de prêt-à-porter și haute couture pentru bărbați, în ciuda dificultăților.

Guvernul investește în sectorul modei. El reprezintă 154 de miliarde de euro în cifră de afaceri directă.