În fiecare glumă e și un sâmbure de adevăr. I’m looking for a man in finance este noul trend pe TikTok

Trendul „Looking for a Man in Finance” pe TikTok a început în aprilie, cu o melodie virală creată de Megan Boni, scrie Bloomberg.

Branduri și creatori individuali au folosit formatul pentru a promova produse sau pentru a împărtăși glume.

Într-un interviu, Boni spune că speră ca „cei de la finanțe să nu fie prea supărați pe mine”.

„Făceam mișto de fetele care sunt singure și se plâng de faptul că sunt singure, dar au o listă lungă de lucruri pe care un bărbat ar trebui să le aibă”, spune Boni, în vârstă de 27 de ani, care locuiește în Manhattan. Ea spune că și ea este singură, așa că face mișto și de ea însăși.

Remixul oficial lansat pe Spotify pe 12 mai, “Man In Finance (G6 Trust Fund)”, a consacrat trendul la mai puțin de două săptămâni de la apariția videoclipului original.

Megan Boni lucra într-un job de vânzări când melodia ei a devenit virală.

A semnat cu United Talent Agency după ce videoclipul a devenit viral și, de atunci, a renunțat la slujba ei pentru a urma o carieră în crearea de conținut.

„Sper ca într-o zi să fiu o actriță și nu o sclavă a telefonului meu”, spune ea.

Semnificația trendului:

Succesul melodiei “Looking for a Man in Finance” reflectă noile tendințe în crearea și consumul de muzică, unde piesele relevante din punct de vedere cultural apar mai întâi pe social media.

Fenomenul ilustrează modul în care platforme precum TikTok pot propulsa creatori necunoscuți către faima virală și contracte cu case de discuri.

Viața lui Megan Boni s-a schimbat datorită trendului. A primit recunoaștere largă și noi oportunități​.

Exit mobile version