Ministrul Antreprenoriatului şi Turismului Daniel Cadariu a anunţat marţi un program de promovare turistică în valoare de 1,5 mil. euro, care va folosi inclusiv influenceri.

Constantin-Daniel Cadariu a anunţat că aproape o treime din sumă – 409.000 euro – vor fi folosiţi pentru dezvoltarea unui site de promovare.

Prin intermediul uneei agenţii de publicitate vor fi angajaţi influenceri care să promoveze călătoriile în România în Marea Britanie şi Germania. Bugetul alocat este de 250.000 de euro.

Titlurile zilei

POATE A.I. SĂ CREASCĂ PRODUCTIVITATEA COMPANIILOR?
CE-L REȚINE PE ANTREPRENORUL ROMÂN?
NVIDIA RAPORTEAZĂ PESTE AȘTEPTĂRI
BITCOIN E LA ALL TIME HIGH
CHATBOT-UL DĂ LECȚII MEDICILOR
DOJ CERE SEPARAREA CHROME DE GOOGLE

Turismul va fi promovat cu 627.000 de euro la televiziunile şi media online din cele două state, care furnizează cel mai mulţi turişti străini în România, iar pentru promovare internă vor fi alocaţi 200.000 de euro.

Ministrul a avansat şi ideea refolosirii brandului turistic naţional, măsură asupra căreia se vor pronunţa ministerul şi reprezentanţii industriei de resort. Cadariu a spus că brandul turistic ar putea fi îmbunătăţit sau schimbat.