Retailerii din România se aşteaptă la o creştere a vânzărilor între 60% şi 200% la ediţia Black Friday 2022, comparativ cu o perioadă fără reduceri, din campaniile promoţionale transmite prin email şi SMS, arată datele companiei White Image.

Cele mai active companii de Black Friday sunt din domeniile electro-IT, fashion, beauty, travel, auto şi banking.

De Black Friday, cele mai folosite canale de promovare şi vânzare sunt email-ul şi SMS-ul, în care companiile investesc între 3.000 şi 15.000 de euro pentru comunicare. În medie, un retailer trimite între 3 şi 7 email-uri cu conţinut diferit, înainte şi în timpul weekendului de Black Friday, respectiv două SMS-uri, pentru anunţarea ofertelor.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

Potrivit companiei, la ediţia Black Friday de anul acesta retailerii vor include toate categoriile de produse, aşteptându-se la o creştere a valorii medii a comenzii cu aproximativ 20%, pentru aproape acelaşi număr de produse, comparativ cu anul trecut, creşterea valorii fiind influenţată de inflaţie. De asemenea, în magazinele online, de Black Friday sunt aşteptate reduceri şi la produsele din colecţiile noi. Pe lângă electronice, electrocasnice, fashion, produse cosmetice şi vacanţe, vor exista promoţii şi pentru maşini şi piese auto şi pentru diverse servicii.

Totodată, în perioada campaniilor de Black Friday, băncile cresc numărul de rate de la 6-12 la 20 sau chiar 36 de rate, pentru achiziţii prin carduri de cumpăraturi în numeroase magazine.