Grupul Allianz, prezent pe piaţa din România prin intermediul companiei de asigurări Allianz-Ţiriac, a încheiat primele trei luni (T1) din 2022 cu venituri totale de 44 mld. euro, în creştere cu 6,2%, faţă de primele teri luni din 2021.

Profitul operaţional a ajuns la 3,2 mld. euro, cu apraope 3% mai puţin în T1/2022 faţă de T1/2021, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii Allianz.

“Rezultatele acestui trimestru demonstrează că modelul nostru de business este suficient de puternic pentru a rezista la presiuni geopolitice şi economice semnificative. Allianz a luat decizii clare ca răspuns la invazia Rusiei în Ucraina”, a transmis Oliver Bäte, CEO al Grupului Allianz.

Titlurile zilei

Prețul petrolului crește ușor
Kanye West vrea să obțină viză de antreprenor în România
ANPC retrage temporar proiectul afișării adaosului comercial
Chuanfu: mașinile BYD se încarcă în doar 5 minute
Frații Pavăl cumpără compania agricolă Dueci Agro
La Plăcinte intră în insolvență

Grupul Allianz a ajuns la un profit net atribuit acţionarilor de 600 mil. euro, în T1/2022, consemnând o scădere semnificativă de peste 78%, faţă de perioada similară a anului precedent. Rata de solvabilitate a grupului se află la 199% în primele trei luni din 2022. În ceea ce priveşte anul 2022, ţinta de profit operaţional confirmată pentru finalul anului este de 13,4 mld. euro, cu o marjă de eroare de 1 mld. euro, conform raportului Grupului Allianz.